Uitgerekend in mei 2017

@frum en @ourfirstbaby, ik ga duimen voor jullie beiden dat jullie een goede en mooie echo te zien krijgen met alles erop en eraan! Zal een rot tijd zijn zo in de onzekerheid, alsof de hormonen nog niet genoeg doen met je!

En dan over die hormonen, een vraagje aan iedereen: ik heb ontzettend last van verstopte darmen, ik eet gezond en drink genoeg water en mijn stoelgang voor de zwangerschap was meer dan prima maar nu is het vreselijk loop af en toe met een ontzettend opgeblazen buik rond en het doet dan ook zeer, dat opgeblazen gevoel, hebben anderen hier ook last van? En wat kan ik eraan doen?

Ik heb dinsdag ochten de eerste afspraak bij de VK, ben zooo nieuwsgierig en zenuwachtig! Ben dan als het goed berekend is door mijzeld, 8 weken en 4 dagen.

Nansje89 de ene dag ga ik makkelijk  naar de wc maar vandaag dus idd ook last van obstipatie en opgeblazen  gevoel. Goed vezelrijk eten en voor de rest hoort het er bij helaas.

<p style="text-align: left;">Thanks voor je reactie deesje!</p>
<p style="text-align: left;">ja ik eet heel vezelrijk, altijd al gedaan ook maar helpt helaas niet, word er wel een beetje gek van ! Lijk nu wel 4 maanden zwanger ipv 2 :p</p>

Hoi moeders in spé,

Ik zat eerst in de groep van juni. Maar vandaag 1e echo gehad, blijk ik 24 mei uitgerekend te zijn!! 8 weken en 5 dagen vandaag.

Even in t kort: Ik ben Daphne, 27 jaar en woon in Maarssen, ben hbo-verpleegkundige van beroep.

Mijn klachten op dit moment: erg moe, rommelende darmen (vanavond toevallig onzettende diarree gehad) en constant honger gevoel waardoor ook snel misselijk. Onzekerheid speelt ook nog een rol .. vandaag te horen gekregen dat er best wat geregeld moet worden (en vrij snel ook!!) En aangezien ik een stuk verder ben dan verwacht gaat t voor mij even iets te snel. Maar dat komt vast wel weer goed.

Ik lees graag jullie ervaringen mee (zal niet helemaal vanaf pagina 1 gaan beginnen, dat is me toch iets teveel :)) en zal af en toe ook reageren/posten .. spannend allemaal!

Liefs!

Hey Daphne, gefeliciteerd! Altijd fijn dat je toch verder bent dan gedacht! Ja er komt  heel wat info op je af. We regelen de kraamzorg pas na de volgend echo als ik meer zekerheid  heb. Ook hebben mn vriend en ik besloten geen combinatietest te doen omdat het resultaat toch nog onzeker is en vervolgonderzoek  alleen maar stress en geld met zich meebrengt. We gaan ervan uit dat we een gezond kind krijgen en anders is het zo en houden we er evengoed veel van!

@Deesje, daar zitten wij toch erg goed over na te denken hoor. Mijn vriend en ik denken erover na om wel de test te doen, dan hopen dat we geen verhoogde kans hebben dus dat alsnog alles goed zit. Ik weet niet! Vind deze beslissing erg lastig!

Ben wel erg benieuwd wat de rest doet? Of hoe denken jullie hierover?

Hey daphne welkom! Gefeliciteerd! Leuke verrassing dat je al verder ben dan je dacht!

Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad en alles zag er goed uit! Echt een heel bijzonder moment!

Ik ben zoals ik zelf al dacht 8 weken en 4 dagen, maar precies kan ze het pas zeggen bij de volgende echo.

grappig dat jullie beginnen over de combinatie test want ik ben ook echt in de wat of ik dit wel moet/wil doen..

wat zijn jullie ideetjes hierover? Hebben jullie ervaring hiermee? Vind het best prijzig voor een kansberekening.. heb best geld over voor mijn zwangerschap en baby maar zoals ik begreep en gelezen heb is de test alsnog geen garantie.. (logisch ook)

dus ben benieuwd hoe jullie hierover denken!!

Liefs!

<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Hoi allemaal,</span></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545; min-height: 20.3px;"></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Aangezien Facebook groepen en dit forum zo groot is, raak ik echt het overzicht kwijt</span></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545; min-height: 20.3px;"></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Daarom heb ik een Facebook groep aangemaakt. Bij max 20 leden stop ik met accepteren en zet ik de groep op geheim..</span></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Zo kunnen we elkaar echt leren kennen en misschien eventuele dates</span></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">De groep is vooral bedoeld voor dames hit het noorden.. provincies groningen, Drenthe en Friesland.. of daar vlakbij..</span></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Groep: Mei/juni 2017 noorden!</span></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Link https://www.facebook.com/groups/183989055341346/</span></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Of voeg mij even toe op fb Liahona waterlander </span></p>
<p style="margin: 0px; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545;"><span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;">Hoop een gezellig groepje zo te krijgen </span></p>
<span style="font-family: '.SFUIText'; font-size: 17pt;"> </span>

Terug
Bovenaan