Hè meiden,
Ook bij ons geen goed nieuws. Op de echo hetzelfde beeld als 9 dagen geleden, een leeg vruchtzakje dat in die tijd maar 1,3mm gegroeid was en geen kloppend hartje te zien. En idd we hebben ook extra lang en goed gezocht..
Gynaecoloog was een ontzettend aardige vrouw. Heeft met veel zorg veel informatie gedeeld. Was vooral ook eerlijk. Ze zei niet direct dat het een miskraam/missed abortion was, maar wel dat we daar toch sterk rekening mee moeten houden. Volgende week woensdag heb ik nog een controle echo, om te kijken of mijn lichaam het vanzelf loslaat of dat daar dus hulp bij nodig is, aangezien ik al meer dan 15 dagen bloed verlies.
Ik weet nog even niet wat ik voel. Ik voel me nog niet leeg, want ik voel me nog zwanger. Mijn kindje, hoe klein dan ook, zit nog steeds in mijn buik. Ik heb nog geen extreme huilbuien gehad, dit had ik wel toen ik op 8 oktober die spoedecho kreeg waarop we dus zagen dat echobeeld 3weken achter liep. Dus ik denk dat ik mentaal sinds die dag mezelf hier al op aan het voorbereiden ben. Wat ik wel heb, is dat ik nog absoluut niet kan bevatten dat ik dus niet in mei ons eerste kindje in mijn armen heb.. Ik kan die gedachte nog niet loslaten. Dat voel ik wel, intens verdriet. Verdriet dat ik het eerste vruchtje dat in mijn buik heeft gezeten, nooit in mijn armen zal houden. Dat het nooit de kans zal krijgen om mijn liefde en warmte die ik voor hem/haar voelde en nog steeds voel te ervaren. Ik zal ons kindje nooit vergeten!
Fijn om dit even van me af te schrijven. Die behoefte is er wel.
Chantal; vreselijk, jij ook.. geniet idd maar extra van je 5jarige. Heel veel sterkte met verwerken!
Frum; heb jij wel goed nieuws? Hoop het van harte! Ben benieuwd!