Uitgerekend in mei 2017

Hoi hoi allemaal!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben ook zwanger en uitgerekend in mei!

Een geheime facebook groep lijkt me erg leuk! Hoe kan ik jou prive een berichtje sturen Annee5005?

Groetjes! :D

Ik zie inderdaad dat je geen priveberichten kunt sturen hier, jammer. Als je je emailadres mailt naar ovnmei16@gmail.com dan voeg ik ze via facebook toe :) Heb ik speciaal hiervoor even gemaakt.

Leuk Anne, ik mail je ook wel even dan voor de FB groep!

Ik heb het verteld aan wat meer mensen: mijn zus en moeder en aan mijn schoonzus, dat zijn vrouwen waar ik het graag mee wilde kunnen delen buiten mijn partner om. Ook aan de broer van mijn vriend en zijn vriendin hebben we het verteld, zo heeft mijn vriend ook een man om het mee te delen, mocht hij daar behoefte aan hebben.

Heeft er ook mee te maken dat we over de eerdere mk open zijn geweest in onze omgeving en dan merk je ook gewoon dat mensen nu nieuwsgierig zijn hoe ´het ervoor staat´. En aangezien ik nu dus (weer) gestopt ben met roken, wilde ik die vragende gezichten ook gewoon voor zijn... ;)

Hoi Anne,

Goed idee, ik heb je zojuist een mailtje gestuurd.

Ik heb het verteld aan een paar vrienden, mijn ouders en mijn zus. Komend weekend gaan we het waarschijnlijk aan de schoonfamilie vertellen.

Op m'n werk weet mijn teamleider het ook al, maar dat komt omdat ik ontzettend misselijk ben. Vind het wel een fijn idee dat hih dat nu weet.

En jullie? Veel last van kwaaltjes?

Hallo dames, leuk dat er al zoveel gereageerd wordt hier! Ik ben nu 5 weken zwanger, heb gisteren positief getest. Ik wil graag mee doen met de besloten Fb groep, maar wacht hier liever nog even mee tot ik iets verder ben in de zwangerschap en we het ook aan de omgeving verteld hebben (dit forum is toch net even anoniemer voor mijn gevoel).

Qua kwaaltjes valt het redelijk mee. Wel wat misselijk en echt een afkeer van macaroni (had ik bij mijn vorige zwangerschap ook), dus toen toch maar een test gedaan :) Verder heb ik best wel last in m'n onderrug als ik bijv veel m'n zoontje heb getild of veel bukken om speelgoed op te ruimen.

Heb vorige keer niet mee gedaan aan moeders voor moeders, maar wil dit nu waarschijnlijk wel gaan doen! Nog even over wat praktische dingen nadenken met mijn man.

<p style="text-align: left;">Hoi allemaal,</p>

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap. Wij zijn er vroeg bij, uitgerekend eind mei. Vandaag dus 4 weken. Het gekke is dat ik het meteen voelde en test bleek inderdaad dat het gelukt is. Voor ons is het nummer 2, grote zus is 14 maanden. Dus een spannende tijd! Verder nog geen kwaaltjes, terwijl de vorige x ik nu al ziek was.

Hai dames,

Super leuk dit forum. Ik heb vorige week positief getest en ben in verwachting van mijn eerste, dus extra spannend allemaal.

Ik lees in een aantal berichten over  "Moeders voor Moeders". Het is een super initiatief!  Ik ben nu nl. zwanger door hormonen van een zwangere vrouw. Het heeft wel even geduurd, maar ik ben nu zo dankbaar!

Ik moet nog even uitzoeken of ik zelf ook mee kan doen omdat ik hormonen heb moeten spuiten maar als het enigszins mogelijk is, ga ik er ook zeker aan mee doen.

Ik heb eigenlijk nog geen kwaaltjes, al was ik vandaag erg moe. Ik voelde afgelopen week een paar kleine krampjes / prikjes links onderin mijn buik maar dat was het dan ook.

Ik zal dit forum zeker blijven volgen. Met de fb pagina wacht ik ook nog heel even totdat we het de familie hebben verteld.

Terug
Bovenaan