Frum, hoe gaat het met je? Heb je wel personen om je heen die je steunen en waar je je zegje bij kunt doen? Wel proberen hè, t 'lucht op' als je het uitspreekt. Bij mij dan tenminste. Alleen krop ik t ook op tot het laatste moment en bij een confrontatie komt er het allemaal uit, bij wijze vn. Sterkte meis!!
Chantal, ik kan je niet vinden op dat forum. Er zijn meer forums die zo heten zag ik, stuur anders ff de link van de forum waar jij nu op schrijft? Vind ik wel fijn.
Nou, vandaag dus de 'laatste controle-echo'. Om vast te stellen dat het inderdaad een miskraam is. Daarna denk ik meteen een afspraak maken voor curretage.. Ik heb inmiddels al 3 weken bloedverlies en we weten al sinds die eerste echo van 3 weken geleden dat het waarschijnlijk niet goed zit.. Het zijn zulke slopende weken geweest, en de blijvende zwangersschapssymptomen met de wetenschap dat het geen goede zwangerschap is, maken me intens verdrietig en moedeloos. Ik herken mezelf hier niet meer in. Nooit gedacht dat ik me zo teneergeslagen kon voelen. Maarja ze zeggen wel eens dat je bepaalde dingen pas kan begrijpen als het meemaakt/meegemaakt hebt. Groot gelijk!!!
Ik zal af en toe nog eens hier schrijven, ben benieuwd naar jullie kleintjes. En zal deze eerste zwangerschap van ons niet vergeten, dus wil graag alles volgen wat ik ook gehad zou moeten hebben. (zolang ik dat emotioneel vol zal kunnen houden)
liefs