Uitgerekend in mei 2017

Dank jullie wel allemaal!

Jeetje Frum balen!! Maar probeer je vast te houden aan het idee dat het vruchtje niet goed was, en dat wil je ook niet... gelukkig maakt moeder natuur de keuzes voor ons!

Straks zijn we vast weer zwanger en begint die zwangerschap met een mooie echo van een kindje welke wel goed in verhouding is...!

andere meiden geniet van je zwangerschap!!

Xxxx

Chantal, Frum en OFB, heel veel sterkte gewenst...!

Dubbel om dan nu verder te schrijven over zwanger zijn... Ik heb afgelopen vrijdag een goede echo gehad en ben nu 11 weken zwanger, uitgerekend 14 mei 2017. Graag zou ik nu ook willen deelnemen aan een Fb groep en vroeg mij af of er nog aanmeldingen geaccepteerd worden door een mail te sturen naar ovnmei16@gmail.com? Of kan ik deze groep zelf vinden op Fb?

Ik woon in het noorden van het land (NL), het mag van mij een landelijke groep zijn, maar ook een noordelijke groep! Maakt niet uit, dus als iemand nog een tip heeft voor een andere groep, dan hoor ik dat graag.

Nogmaals veel sterkte voor Chantal, Frum en OFB.... Dat jullie maar snel (als jullie er aan toe zijn) goed nieuws mogen ontvangen. Voor de rest van de dames gefeliciteerd en succes met de zwangerschap.

Hey, sluit me aan bij nr2-mei17, hoop dat jullie als jullie eraan toe zijn opnieuw zwanger mogen worden. Heb volgende week de termijn echo, kan de daagjes wel weg kijken! Nog 7 nachtjes slapen haha! Fijne week allemaal!

Hallo Linda 1983

Gefeliciteerd! Ik ben ook uitgerekend op 12 mei en heb toevallig ook 2 maanden geleden een miskraam gehad. Dit us wel mijn 2e echte zwangerschap heb een dochter van 1.5 jaar oud.

Geniet van je zwangerschap!!

Frum en ofb verder schrijven in "zwanger worden na een miskraam"?

ik laat jullie verder met rust, en heerlijk genieten van jullie zwangerschap! Mijn tijd komt wel weer!!! Doei!

Frum, hoe gaat het met je? Heb je wel personen om je heen die je steunen en waar je je zegje bij kunt doen? Wel proberen hè, t 'lucht op' als je het uitspreekt. Bij mij dan tenminste. Alleen krop ik t ook op tot het laatste moment en bij een confrontatie komt er het allemaal uit, bij wijze vn. Sterkte meis!!

Chantal, ik kan je niet vinden op dat forum. Er zijn meer forums die zo heten zag ik, stuur anders ff de link van de forum waar jij nu op schrijft? Vind ik wel fijn.

Nou, vandaag dus de 'laatste controle-echo'. Om vast te stellen dat het inderdaad een miskraam is. Daarna denk ik meteen een afspraak maken voor curretage.. Ik heb inmiddels al 3 weken bloedverlies en we weten al sinds die eerste echo van 3 weken geleden dat het waarschijnlijk niet goed zit.. Het zijn zulke slopende weken geweest, en de blijvende zwangersschapssymptomen met de wetenschap dat het geen goede zwangerschap is, maken me intens verdrietig en moedeloos. Ik herken mezelf hier niet meer in. Nooit gedacht dat ik me zo teneergeslagen kon voelen. Maarja ze zeggen wel eens dat je bepaalde dingen pas kan begrijpen als het meemaakt/meegemaakt hebt. Groot gelijk!!!

Ik zal af en toe nog eens hier schrijven, ben benieuwd naar jullie kleintjes. En zal deze eerste zwangerschap van ons niet vergeten, dus wil graag alles volgen wat ik ook gehad zou moeten hebben. (zolang ik dat emotioneel vol zal kunnen houden)

liefs

Terug
Bovenaan