Uitgerekend in mei 2017

Wat fijn geregeld Inge! Hoef je nooit te stressen als een dag een keer slecht uit komt om te gaan werken.

En Mer, wat knap dat je straks nog 32 uur blijft werken. Lijkt mij best pittig!

Ik werk nu officieel 32 uur, maar doordat het altijd uit loopt bij ons, maak ik meestal 34-36 uur. Heb woensdags vrij en dan doe ik het huishouden. Vind dit soms al pittig haha.

Jaa ik denk ook 1 muur een kleurtje en de rest wit, en dan de kleur lichtblauw. Maar mooie spulletjes inderdaad dat mingroen marianne!

@kelly ja de kinderwagen en alles erbij was best prijzig maar we wilden er niet op besparen. We hebben er voor "gespaard" om alles te kunnen kopen wat we willen voor de kleine, en vooral de autostoel wilden we zo veilig mogelijk. En mijn man is nogal lang (2meter) dus een kinderwagen met hoge stang en vooral 1 die handig inklapt zonder dat je moet kloten haha. Dus was dit onze keus.

Wij kenden het merk ook niet eerst maar zag hem nou een paar x staan en toen dachten we ja dit wordt hem!!

Ik ga denk ik geen zwangerschaps cursus doen, er zijn om mij heen veel meiden zwanger en allemaal vrij dicht bij elkaar dus heb veel meiden met wie ik dingen kan delen en heb me laten vertellen dat een pufcursus niet echt nodig is, maar dat merk ik vanzelf haha!  en ik sport nog af en toe dus alles gaat nog zoals gehoopt!

In principe woon ik ook vlakbij ziekenhuizen (3 zelfs) ik woon in berkel en rodenrijs, dus mijn voorkeur gaat uit naar bevallen in het sint fransicus in Rotterdam en als het daar vol is moeten we uitwijken naar reinier de graaff in Delft of naar het langeland in Zoetermeer. Maar wie weet red ik het niet tot daar haha en wordt het toch thuis!!

Wat leuk om allemaal te lezen!

Wijzijn bijna uit de naam voor onze dochter, wat lastig zeg!

afgelopen weekend een kamertje uitgezocht, wordt al over 2 weken geleverd dus dit weekend hard behangen xD 3 muur oid groen en 3 wit met bloemetjes motief, zo schattig!

Kinderwagen wordt hier ook een bugaboo, omdat ik hier jaren heb gewerkt :p

ziekenhuis of thuis bevallen weet ik echt niet, we wonen 5 min van het ziekenhuis, maar eigenlijk lijkt het me ook wel makkelijk en veilig gevoel geven.

ik ben al ander werk gaan doen, want wen zwangere conductrice op de trein met avond en nacht diensten is niet heel handig. Mijn man werkt ook onregelmatig dus opvang wordt nog wel even een dingetje.

ohja vanavond eerste les zwangerschapszwammen :) ben heel benieuwd!

Daarnet weer controle gehad bij de VK. Alles was in orde met de kleine. VK schrok alleen een beetje van hoe druk de kleine was. Was ze niet gewend bij dit termijn. Achja, kleine druktemaker! Ik ben alleen maar blije dat ik de kleine zoveel voel bewegen.

We zijn er nu wel achter waarom ik regelmatig zo duizelig ben als ik lang moet staan of in winkels. Mijn bloeddruk is op dit moment 110/50. Kon opzich niet heel veel kwaad maar moet het wel in de gaten houden dat het niet erger wordt met de duizeligheid.

Nou hadden we het er van de week nog over.. maar gisteravond op bed heeft mijn man voor het eerst de baby gevoeld! Zo bijzonder!

Toen ik ging liggen voelde ik de baby actief worden, dus mijn man snel de hand er op en de baby bleef schopjes geven. Fijn dat nu ook hij het kan voelen. :)

Quirine wat leuk dat de babykamer al zo snel komt! Dat wordt nog even flink aan het werk dus! Maar leuk om te doen! Heb er ook zo'n zin in.

Wij hebben de babykamer bij babydump besteld, kreeg ik mail dat ie 23-1 bezorgd zou worden, op een maandag. Maar dan werken we beide, dus heb er heen gebeld en zou een nieuwe mail krijgen.. Afwachten dus. Nou ja we moeten boven toch nog verven en laminaat leggen haha.

Hoe was het zwangerschapszwemmen?

Fijn dat alles goed was met de kleine Inge! Alleen maar goed zou je zeggen, dat de baby lekker actief is. Het is nu al een druktemakertje haha.

Oke, dus daar komt die duizeligheid vandaan! Als je bloeddruk nog lager wordt, wat gaan ze dan doen eigenlijk?

Welke babykamer hebben jullie gekocht Marianne? Wij hebben ook alles bij Babydump gekocht! Straks hebben we dezelfde kamer uitgekozen. Haha.

Zolang de duizeligheid niet erger wordt en ik niet meer klachten krijg zullen ze niks doen tegen de lage bloeddruk. Anders moeten ze al medicatie voor gaan schrijven en dat wil je natuurlijk niet voor de baby. Ik las op Internet dat het kan helpen om zoute drop te eten als je duizelig word. Dus gisteravond even een zak drop ingeslagen.

<p style="text-align: left;">Hi Inge en Marianne,</p>
<p style="text-align: left;">Ook wij hebben de babykamer + wagen bij Babydump besteld hahah, ook de afspraak 2x moeten verzetten omdat we de afspraak op woensdag wilden hebben.</p>
<p style="text-align: left;">De wagen wordt Joolz day2 kleur Graphite en de babykamer heet Brussel.</p>
<p style="text-align: left;">liefs!</p>

Wij hebben gekozen voor de Parma als babykamer en qua wandelwagen en reiswieg voor de MaxiCosi Mura Plus 4. Als autostoeltje hebben we de MaxiCosi Pebble Plus met isofix base. Lekker makkelijk alles hetzelfde. Geen gedoe met koppelstukken. Wij hebben hier best veel bossen, dus wilden een wandelwagen die het in het bos ook goed doet.

Terug
Bovenaan