Uitgerekend in mei 2017

Hey!

Haha dat was heel toevallig geweest, maar we hebben niet dezelfde kamers uitgezocht.

Heb die van jullie even opgezocht, mooi hoor! Wij hebben babykamer Sevilla: commode, ledikant, hanglegkast en wandplank.

Wij zijn begin december naar Groningen geweest, daar heb je BabyDump, Prenatal en BabyPlanet. BabyDump was echt wel de leukste winkels, bij die andere twee stonden we na 5 minuten weer buiten.

Wij hebben de maxi cosi cabriofix en heb er een easyfix bij. Wij hebben geen isofix in de auto, de easyfix kan met riemen vast. Maar scheelt een hoop dat de maxi cosi niet steeds met de riemen vast hoeft!

Wat heerlijk Inge dat jullie veel bossen hebben daar. We zijn ook in zo'n mooie tijd uitgerekend! Lijkt me heerlijk om er dan op uit met de  kleine in de kinderwagen. Met het weer van vandaag is dat niks aan haha.

Vandaag voor controle geweest! Hartje weer gehoord, blijft toch bijzonder.

Mijn moeder was ook even mee. De verloskundige zei: zullen we snel even spieken op de echo? Kan oma het ook even zien hihi..

Dus hartstikke leuk! Gezichtje van de baby even gezien en fotootje meegekregen. Verder durfde ze niet te kijken, omdat anders waarschijnlijk het geslacht in beeld kwam haha.

Heb even op Google gekeken, heel mooi Inge!

Hihi Marianne ik twijfelde tussen de Sevilla en Brussel, uiteindelijk zijn we toch voor Brussel gegaan. Ik ben nu naar BabyDump en Baby en Tiener geweest. Bij Baby en Tiener stond ik ook na 10 minuten al buiten.. Bij BabyDump goed geslaagd! Ik ga binnenkort nog naar Babypark. Bij Prenatal heb ik voora veel kleine dingetjes gekocht.

Aaah superleuk dat je even een korte echo kreeg! Duurt toch altijd lang voor je gevoel voor je je kleintje weer eens mag zien.

Wij zijn bij babydump en babypark geweest. Eerst babydump, daarna even snel langs babypark om te vergelijken en daarna weer terug naar babydump. Handig twee winkels op een kwartier afstand van elkaar!

Bij babydump heel goed geholpen en hele fijn service. Babypark stonden we al snel weer buiten! Dat is echt niet mijn winkel. Je naam moest op een wachtlijst worden gezet voordat je met een medewerker kon praten. Je werd dan omgeroepen als er weer iemand beschikbaar was. Echt drama! Hebben daar dus alleen even een testrit gedaan met de wandelwagen op het parcours dat ze hebben liggen.

Daarna gelijk terug naar babydump en toen daar alles ingekocht. Was wel leuk dat de verkopers ons herkenden dat we al eerder waren geweest die dag. Prijzen lagen in beide winkels exact gelijk, maar bij babydump kregen we bijna overal wel iets gratis bij en was de service gewoon veel fijner.

Volgende week vrijdag worden bij ons alle spullen gebracht. Kunnen we dat weekend lekker alles in elkaar gaan zetten!

Wat toevallig dat jullie tussen die kamers hebben getwijfeld Mer haha!

Inge, dat klinkt echt waardeloos bij babypark.. als je al je naam op een wachtlijst moet zetten om geholpen te worden.. zet er dan meer mensen neer!

Babydump zijn wij ook heel goed geholpen, ze namen alle tijd voor ons.

Gisteren weer mail gekregen over levering van de babykamer.. nu hebben ze het op donderdag 2 februari ingepland, terwijl ik telefonisch had aangegeven dat het woensdags alleen uitkomt. Dus dat is wel wat waardeloos..

Zal proberen om wat met het werk te regelen, dat ik woensdag en donderdag omdraai qua werken of zo..

Hebben jullie ook last humeurschommelingen? Ik voelde mij de hele zwangerschap zo vrolijk! Maar nu sinds zondag zit ik ineens niet lekker in mijn vel.. Hoop dat ik me gauw wat beter voel.

<p style="text-align: left;">Babypark zijn wij nog niet geweest, het klinkt wel raar haha!</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb tot nu toe nog geen last van humeurschommelingen! Hopelijk voel je je snel beter :(</p>
<p style="text-align: left;">Gefeliciteerd met je zwangerschap Jedy! Superleuk! Weet je al wat het wordt, of wordt het een verassing bij de geboorte?</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>

Jedy gefeliciteerd met de zwangerschap! Hoe voel je je tot nu toe?

Ja hoop dat ik me gauw wat beter voel. Vandaag een nachtje weg, knap ik vast van op. :)

Terug
Bovenaan