Uitgerekend in mei 2017

bedankt dames jullie ook gefeliciteerd. 

@mer1993 wij krijgen een meisje

@marianne94 ik heb me tot 13 weken hondsberoerd gevoeld. Alleen maar overgegeven, in het ziekenhuis gelegen voor uitdroging. Toen dacht ik echt waar ben ik aan begonnen dit is niet leuk!  Ik ben andere vitamine gaan slikken en het ging met de dag beter! Misschien kunnen de meiden die zich niet zo lekker voelen ook dit proberen. Multi natal Actief van BONUSAN duur maar werkt wel. Dit moet je via internet bestellen niet in de winkel verkrijgbaar

Nu voel ik me prima af en toe erg moe, maar ben gewoon aan het werk.

Gefeliciteerd Jedy!

Hier geen last van stemmingswisselingen. Laatste dagen wel vermoeider dan vorige week. Maar ben ook een stuk drukker geweest, dus dat zal de reden wel zijn. Donderdag de hele dag op een beurs geweest. Was pas om 19 uur thuis en om 19:30 begon de zwangerschapsgym. Dus was een drukke dag van 8 tot 20:30. Nu lekker een weekend zonder plannen dus tijd om te relaxen.

Hier ook geen last van stemmingswisselingen.
Wel lijk ik vanaf een paar dagen geleden ineens meer en vaker trek te hebben dan alle weken ervoor. En ook wat vermoeider, heb vandaag tot 11.20 uur geslapen.. En gisterenmiddag ook nog een middagdutje van zo'n 1,5 uur gedaan.
Jedy gefeliciteerd! Ze zeggen dat als je zwanger bent van een meisje misselijker bent. Heb je lang in het ziekenhuis moeten liggen?

Jeetje mina wat kan de kleine toch druk zijn! De kleine was net zo hard aan het schoppen dat ik voor het eerst mijn buik zag bewegen. En dan niet een klein stukje, maar gewoon echt flink bewegen. Mijn buik voelt nu ook gewoon beurs. Haha. Wel bijzonder!

Kelly ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen aan het infuus. Ik kan overdag niet slapen jammer genoeg en maak ook vrij korte nachten!  1tot2 dagen slaap ik goed voor de rest kom ik of slecht in slaap of ik ben vanaf 4:00 u wakker.

Inge wat gaaf dat je kleine zo druk is!! Dat lijkt me ook een aparte ervaring. Maar dat gekribbel in me buik wordt wel steeds meer!

goede middag dames,

ik ben 21 mei uitgerekend van mijn eerste kindje. Het wordt een jongetje. in het begin het ik geregeld op dit forum gekeken maar nu ik een nieuwe laptop heb is het een mooie start om lekker mee te schrijven. Heb een aantal paginas terug gelezen. en zal kleine update doen van hoe het hier is. Onze babykamer is al klaar. vandaag de gordijnen opgehangen die we hadden besteld en het is nu helemaal klaar. ik ben de hele zwangerschap niet 1 keer misselijk geweest en voel me voor de rest erg fit. zo nu en dan net als jullie best moe maar dat hoort erbij. Sinds deze week voel ik heel lichtjes de kleine. Mijn placenta ligt aan de voorkant dus mijn vk had al verteld dat ik het kindje pas wat later zou voelen. bijzonder.

hebben jullie je leven erg moeten veranderen nu je zwanger bent? hoe gaat dat? kunnen jullie wennen?    en ook aan je 'nieuwe' lichaam?

ben benieuwd

Gefeliciteerd Amanda. Dat heb je wel heel snel klaar zeg de baby kamer.
Ik heb op het letten van welk eten na en meer melk te drinken vol te houden ipv wat ik normaal altijd elke dag veel drink aan ongezonds, verder niks hoeven veranderen in me leven door de zwangerschap, jij wel?
Mijn lichaam is door de zwangerschap alleen wat zwaarder geworden haha.. Verder geen striemen of zo.. Dat las ik op internet dat dat nu kan komen maar nog helemaal niks van gemerkt, alhoewel ik wel iedere avond me borsten en buik goed insmeer, om de dag met kruidvat beauty oil en om de dag met nivea creme. Heb jij wel grote veranderingen?

Jedy wat vervelend dat je zo slecht slaapt en in slaap kan komen. Val je dan na een tijdje niet vanzelf weer in slaap als je rond 4 uur smorgens al wakker wordt en met je ogen dicht in bed blijf liggen zonder tussendoor te zijn opgestaan? Ze zeggen dat vlak voordat je naar bed gaat thee drinken en dan meteen na de thee een boek in bed lezen helpt, geen idee of het waar is..

Gefeliciteerd Amanda wat heerlijk dat jullie de kinderkamer al klaar hebben.!!

ik heb op mijn werk ander werk gekregen normaal werk ik op een zeer intensieve besloten behandel groep waar veel agressie is. En nu dus te gevraarlijk. Ik vind mijn baan echt super saai en ga nu dus met flinke tegen zin heen. Dat zorgt voor lange dagen.  Verder veranderd er niet zoveel.

Kelly soms val ik om 8:00 of soms ook later in slaap. Als ik vrij ben niet erg, maar als ik moet werken kom ik dus te laat.  En dat gebeurd regelmatig gelukkig vind mijn leidinggevende het niet heel erg de kinderen die ik nu begeleid leiden er niet onder.

Terug
Bovenaan