Uitgerekend in mei 2018

Leuk dat je een FB groepje hebt aangemaakt Vabis. Ik heb je net toegevoegd :)
Alle nieuwe dames hier van harte gefeliciteerd! 
Wat zijn we al met veel, gezellig! En er zullen er vast nog veel bijkomen. Leuk hoor!!

Goedemorgen dames
Zo slecht als.mijn vorige nacht was zo'n goede nacht heb ik vannacht gehad, ik heb aan één stuk doorgeslapen, ben niet misselijk geweest en zelfs toen mijn vroend vanmorgen om 5 uur zijn bed uitging en mij nog even gedag kwam zeggen heb ik heerlijk door kunnen slapen.
Daar ben ik echt blij om.
Super leuk dat er een Facebook aangemaakt is ik ga hem ook toevoegen maar ik wacht voor de zekerheid toch nog wel heel even voordat het toch ergens te zien is omdat ik mijn persoonlijke instellingen misschien verkeerd heb staan ? 
Ik heb ook het idee dat mijn buik wat opgezet is en mijn tante vroeg 2 weken geleden al uuhh sem ben je soms zwanger dat ik nog zei Nee dat kan niet ik was 3 weken geleden nog ongesteld dus ik ben gewoon dik geworden waarop mijn tante zei nou toen een vriendin zwanger was zag ik het ook met 2 weken waarop ik nog zei neeee dat kan niet.
Tot ik een week later de test deed en had ze toch gelijk ? hahaha 
Ik geloof niet dat het echt al komt door het kleine wonder wat in ons zit maar denk wel door de organen enzo eromheen ik heb ook heel de dag een vol gevoel dus echt heel erg honger heb ik niet en eet ook kleinere porties. Hebben jullie dat ook? 
Fijne dag allemaal 

Goedemorgen dames
Zo slecht als.mijn vorige nacht was zo'n goede nacht heb ik vannacht gehad, ik heb aan één stuk doorgeslapen, ben niet misselijk geweest en zelfs toen mijn vroend vanmorgen om 5 uur zijn bed uitging en mij nog even gedag kwam zeggen heb ik heerlijk door kunnen slapen.
Super leuk dat er een Facebook aangemaakt is ik ga hem ook toevoegen maar ik wacht voor de zekerheid toch nog wel heel even voordat het toch ergens te zien is omdat ik mijn persoonlijke instellingen misschien verkeerd heb staan ? 
Ik heb ook het idee dat mijn buik wat opgezet is en mijn tante vroeg 2 weken geleden al uuhh sem ben je soms zwanger dat ik nog zei Nee dat kan niet ik was 3 weken geleden nog ongesteld dus ik ben gewoon dik geworden waarop mijn tante zei nou toen een vriendin zwanger was zag ik het ook met 2 weken waarop ik nog zei neeee dat kan niet.
Ik geloof niet dat het echt al komt door het kleine wonder wat in ons zit maar denk wel door de organen enzo eromheen ik heb ook heel de dag een vol gevoel dus echt heel erg honger heb ik niet en eet ook kleinere porties. Hebben jullie dat ook? 
Fijne dag allemaal 

Goedemorgen dames
Fijne dag allemaal 

Goedemorgen dames
Fijne dag allemaal 

Goedemorgen!
Wat fijn dat je lekker geslapen hebt Samantha! Hopelijk kan ik dat binnenkort ook eens een keer zeggen. Ik moet daarbij wel toegeven dat ik niet echt moe ben overdag, ondanks dat ik zo weinig slaap.
Ook inderdaad heel de dag door een vol gevoel. Vreemdste is dat ik hongerig ben en alsnog een vol gevoel heb!
Voor degene die bang zijn voor de Facebook pagina: het heeft alleen te maken met de instelling van de pagina, en die zijn goed ingesteld. Ik heb het uiteraard ook even gecheckt door op mijn vriend zijn FB in te loggen en er is niets te zien. Geen lidmaatschap, geen posts, geen likes. Het is natuurlijk geheel aan jezelf of je lid wilt zijn.

Hey ladies!

Ook hier vanmorgen een voorzichtige streep op de test!
Iedere ochtend maar nog één dan voor de zekerheid.
2 Mnd geleden een mk gehad, toen besloten dat we even rust gingen nemen.... haha mislukt, super blij.
Vanaf het eerste moment wist ik al dat ik zwanger was, vorige week do innestelingbloeding gehad (schrok d8 dat ik wéér ongi ging worden).
Volgende week gaan wij samen op vakantie. Over een aantal maanden gaan we stiekem trouwen, dan informeren we iedereen pas achteraf. Ik weet dat hij mij officieel gaat vragen in de vakantie, daarom een mooie kaartje ontworpen die ik hem ga geven nadat hij door zijn knieën gegaan is.
Ik shake nog helemaal van de test van de adrenaline en zenuwen en ik kan het aan niemand vertellen, vreselijk! Blij dat het hier even van mij af kan typen!!
Oh ja, we zijn zoals ze dat mooi noemen een samengesteld gezin. Ik heb al drie kinderen en hij 2, dus dit wordt onze 6e. Maar niet iedereen is altijd tegelijk bij ons dus ik hoef niet te hyperventileren :) We zijn overigens gelukkig gescheiden en hebben erg goed contact met onze exen, ben alleen wel benieuwd hoe iedereen gaat reageren op bruiloft en kind. Met name onze eigen kinderen (die overigens al vanaf het beginnen gillen dat ze graag een brusje willen). 

Uitgerekend op; 12 Mei 2018. Alle kinderen zijn hier later geboren, dus deze zal ook wel wat later komen.
Vind het trouwens super onwerkelijk. Alhoewel mijn hele lichaam 'zwanger' signalen afgeeft; zuurbranden, bandenpijn, misselijk, opvliegers, midden in de nacht zomaar wakker, intens moe, gevoelig lichaam... zit ik wel 100x per dag op de wc om te checken of er toch geen rood op dat papiertje zit...
We gaan verder met goede moed!
Allemaal gefeliciteerd en fijn dat dit forum er is!!!
MvM 3x gedaan, ja ze zijn erg discreet, maar zodra die vrachtwagen van hen of flessen in de buurt van je huis komen, weet de hele straat dat je zwanger bent ;) Ik vond dat overigens niet erg. Alleen nu ga ik het een keer niet doen, we hebben onze handen even vol aan onze eigen situatie. 

Liefs…..

Terug
Bovenaan