Uitgerekend in mei 2018

pps. Ik heb uitgerekend in mei 2018 op FB opgezocht, maar je ziet daar wel alle leden staan.
Zou graag lid worden, maar niet als anderen mij kunnen zien ;) 

uh, dat is bijna onmogelijk. Onze groep heet 'Uitgerekend in mei 2018'. De afbeelding is een plaatje van blond Amsterdam met de tekst zwanger.
Mijn man kan de groep niet vinden op facebook omdat deze geheim is. Ik heb voor de zekerheid gevraagd of de huidige leden hun man/partner ook willen vragen om te zoeken.

Ik sluit me toch maar niet aan bij de facebookgroep en blijf gezellig hier. Ben bang dat ik een keer vergeet om ergens uit te loggen en een paar vriendinnen van mij kunnen ook op mijn account, dus vind het toch wat te riskant nog.
@Essie wat leuk dat we precies gelijk lopen! Als jij ook al een klein beetje een buikje zit, kan het dus wel en zit het niet tussen mn oren haha soms denk ik bijna dat ik gek wordt. Ik heb afgelopen zondag al een foto van mijn buik gemaakt en wil dat elke week gaan doen. Dan kan je goed verschil zien :)
Denk dat ik dan toch nog maar even wacht met moeders voor moeders. Dan meld ik me wel aan wanneer mijn familie het grote nieuws weet. Wil niet dat ze het toevallig van een buur horen.
Ik heb nu al twee dagen last van schouderpijn. Vorig jaar had ik voor mijn operatie daar heel erg van, dus begin wel bang te worden.. 
Of hebben jullie daar ook last van? Misschien hoort het wel gewoon bij de zwangerschap??

Hi allemaal,
@Gabriellae, Ik denk dat je toch een ander groep gezien hebt want ik heb echt alles getest met een tweede Facebook account. Dat was voordat je aangaf het te kunnen zien. Er zijn er heel veel!
Overigens, 'brusje' - love it :)
@Lisa, kan natuurlijk zijn dat we allebei maf worden!
Ik heb geen last van mijn schouder, wel veel last van mijn ribben! Alleen aan de rechterkant... ik denk dat het door het slechte slapen en rare posities komt. Iemand anders ook ervaringen?
Hoe zit het met jullie zwangerschapshoofd? Ik heb het idee dat ik nu al veel dingen vergeet, niet kan focussen of dat ik dingen helemaal verkeerd begrijp. Kan dat nu al door de hormonen komen of zal het slaapgebrek zijn?

Zere schouder door zwanger zijn, daar heb ik persoonlijk nog nooit van gehoord.
Vaag hoofd wel, hier ook!
Verstrooid, soms duizelig, vergeetachtig en moeilijk woorden kunnen vinden. Gisteren door warmte broeirigheid een 'kop als een boei' zoals ze dat hier noemen :)
Nu smoesjes aan 't verzinnen voor komend weekend en vakantie wrm ik geen alcohol meer drink. Denk dat ik het maar op het afvallen gooi ;) 
Morgenochtend eerst weer positief testen, daarna zal ik vk mailen voor afspraak. 

Ik heb ook wel eens als smoesje gebruikt dat ik blaasontsteking had. 

Vind het nu best irritant van mezelf dat ik altijd te porren was voor een wijntje en dat dat me nu in een lastige positie brengt... 
Thuis los ik t makkelijk op met een flesje wijn zonder alcohol :)

Terug
Bovenaan