Goedemiddag dames,
Inmiddels zijn we weer terug van vakantie en ben ik alweer twee dagen aan het werk. Afgelopen weekend hadden we een bruiloft met weinig gasten en daar keek ik wel een beetje tegenop (drink namelijk normaal best wel aardig wat alcohol). Bij mijn eerste radler 0.0 kreeg ik ook direct een opmerking over dat er geen alcohol in zat
, maar gelukkig letten mensen vaak veel minder op je dan je denkt. De een dacht aan het eind van de avond dat ik wel dronken moest zijn (liet twee keer achter elkaar iets vallen), bij wat anderen was het duidelijk dat ik zou BOBben, omdat hotel toch iets te ver weg was om te lopen.
We hebben het ook al vaak over hoe we het onze ouders willen vertellen, en bedachten dat het wel leuk zo zijn om met een save the date kaart te komen. We zijn sinds februari namelijk verloofd en hebben nog altijd geen datum vastgelegd, dus dit leek ons wel leuk cryptisch. Gingen we de katten bij mijn ouders ophalen vroegen ze bij een kopje thee direct: en, hebben jullie al een datum? hahaha, gelukkig konden we ons inhouden. Ook toen ons verschillende alcoholische drankjes aangeboden werden (nee, tijdens onze vakantie al veel te veel gedronken). Op ons laatste terrasje ook een foto gemaakt met twee biertjes erop (waarvan die van mij alcoholvrij was, maar dat is natuurlijk niet te zien.. :-D)
Ik merk dat ik gedurende de dag regelmatig google op willekeurige woorden + zwanger. Checken of het beleg wel kan, checken of ik wel kan vliegen, checken of ik wel in een achtbaan mag.. Doen jullie dat ook?
Qua symptomen ben ik erg snel moe, moet ik vakar naar de wc, heb wat pijnlijke borsten en licht misselijk als mijn maag leeg is. Gelukkig valt het dus nog mee. @Samantha, inderdaad erg vervelend dat je zo vaak misselijk bent. Las dat als je misselijk van de pil werd, je vaak ook erg misselijk wordt tijdens zwangerschap, dus ben wel wat huiverig voor de komende weken.
Inmiddels volgens mij 5 testen gedaan en vanochtend die van clearblue (zie al jarenlang die reclame en wilde dus perse een keer zo'n test doen, al wisten we de uitslag natuurlijk allang en is het veel te duur...). Nog steeds zwanger
en zo'n 4,5 week.
Maandag ga ik de huisarts bellen en op zoek naar een verloskundige en dan ben ik heel benieuwd wanneer we langs kunnen komen...