Uitgerekend in mei 2018

Hallo dames, gefeliciteerd allemaal. Ik had gisteren een positieve test in handen en ben waarschijnlijk rond 7 mei uitgerekend. Het word ons eerste kindje en ik vind het allemaal heel spannend. Maar ik ben zo blij!

#vabis110 het kan kloppen dat Gabriellae de Facebook pagina uitgerekend in mei 2018 kon zien want er is nog een pagina ook met een Amsterdam blond plaatje maar is een ander plaatje lijkt er wel op haha 
Ik schrok al 

Gefeliciteerd Karin!
Ik sluit graag aan bij de Fb groep als ik het mijn omgeving heb verteld, om 'ongelukjes' te voorkomen.
Ik moet inmiddels bij al het voedsel nadenken of ik het wel mag hebben. Herkennen jullie dat ook? Af en toe even stiekem googlen als ik ergens ben.
Wat kwaaltjes betreft heb ik af en toe vlagen van misselijkheid/ vol gevoel. Verder valt het wel wat mee.
vandaag nog 4 weken wachten tot de 1e echo. Ben erg benieuwd of alles oké is. Vanaf dat moment zal het wel wat "echter" worden :)
ben ook begonnen met een boekje bijhouden 'mijn 9 maanden'. Is erg leuk om te doen. Echte aanrader. Ook leuk voor later..

Hi meiden,
Gisteravond had ik een positieve test in handen! Enigszins verrast haha. Ons zoontje is net 10 maanden oud en ik dacht dat ik nog aan het ontzwangeren was, al werden die kwaaltjes wel wat erger.. We zijn super blij! Vandaag meteen de VK gebeld en we hebben 18 september de eerste echo. Nu een week of 5 zwanger (niet helemaal duidelijk door zeer onregelmatige cyclus). Spannend!
En nu al zo anders dan m'n andere zwangerschap. Toen schreeuwde m'n lijf zowat dat ik zwanger was (zere borsten, misselijk, slecht slapen, moe etc.). Nu alleen wat moe en mega emotioneel (wat ik dus gooide op het ontzwangeren haha). 
Wat een grote groep al! En dat terwijl de uitgerekende data nog maar begin mei zijn ;)
Ik zal de fb groep even opzoeken. Vond het tijdens m'n vorige zwangerschap erg leuk en ook nu is er nog leuk contact met zo'n 45 meiden. 
Hoop dat jullie lekker kunnen slapen vannacht!

Gefeliciteerd iedereen! 

Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen, hoop dat ik aankomende nacht net zo slaap.

Ik durf het ook nog niet aan om lid te worden van het FB groepje. Ook omdat ik bang ben dat mijn facebook vrienden het misschien kunnen zien. 

Ik kwam er vandaag achter dat ik vanaf maandag al 4 komkommers op heb in m'n eentje. Ik eet normaa nóóit zoveel komkommer. Is het mijn eerste craving, of toeval? 

Xx

Het wordt inderdaad gezellig druk hier! Ook gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangere dames.

Ik ben ook regelmatig op zoek op internet of ik iets wel of niet mag eten. Heb over het algemeen minder trek en heb ook sneller een vol gevoel. 

Ik heb net ook even gezocht op Facebook, maar kan de groep niet vinden.....Weet ook nog niet zeker of ik nu al lid durf te worden.

Als reactie op de vraag over de discretie van moeders voor moeders, je kan de 'flessen' ook in de achtertuin zetten en de poort open laten als het goed is of eventueel de eerste weken zelf de flessen afgooien.

Slaap lekker allemaal.

Terug
Bovenaan