Uitgerekend in mei 2018

Goedemorgen deze morgen.
Iedere nacht even wakker geweest, vannacht ook.
Ik heb het kaartje met; 'je wordt papa' aan mijn vriend toch maar vast gegeven gisteravond, hij was onder de indruk, blij en verbaast :)
4 Komkommers whahahaha grappig! Hier is mijn verslaving aan koffie omgebogen naar walging voor koffie hihi. En grote hoeveel heden eten zoals je lunch in 1x nuttigen lukt niet, alles wordt verdeeld over de hele dag, anders misselijk.
Hier worden de kenmerken steeds duidelijker maar test van ander merk was vanmorgen negatief. Ergens tussen morgen en woensdag zou mijn NOD pas zijn, dus ik moet even geduld hebben voor 2e bevestiging in handen....
MvM je kan inderdaad zelf de flessen inleveren bij een depot en nieuwe meenemen, dan komt die vrachtwagen niet in je buurt. Mijn buuf ziet altijd alles en zo ook de flessen die in en uit de auto geladen werden. 
Verandwoorden van het niet alcohol drinken is inderdaad bijzonder, maar dit heeft meer met verwachting te maken dan het niet acceptabel vinden. Blaasontsteking... goeie ;)
Nu mijn liefje het weet hoef ik er ook niet meer over te liegen!
Zijn jullie al bezig geweest met namen? Hoef niet te weten welke hoor ;) Ben alleen wel nieuwsgierig of wij de enigen zijn die daar over nadenken. We hebben voor zowel een j als m al een naam haha, geen idee of dit de komende 8 maanden het zelfde blijft. Mijn voorgevoel tot nu toe zegt dat er een jongentje onderweg is, bij de andere 3 kindertjes bleek dit voorgevoel te kloppen.
En hebben jullie al nagedacht over nipt test, combinatie test enz? Bij de andere kindertjes hebben we dit niet gedaan, maar toen was ik 10 jr jonger. Nu ik over een klein half jaartje 37 wordt, lijkt mij dit wel verstandig. Maar we weten het nog niet.

Hoe vinden we de fb pagina, want die kan ik niet meer terug vinden nu :)

Hoi allemaal,
Ook ik ben uitgerekend in mei, nou ja eigenlijk op 30 april. 
Het is mijn eerste kindje, helaas word ik wel een alleenstaande moeder. Mijn eerste echo heb ik aanstaande maandag. Ik heb deze zelf geboekt bij een echocenter omdat ik gewoon 0,0 geduld heb op dit moment. 22 september heb ik de eerste afspraak bij de VK. 
Iedereem heel veel succes met de zwangerschap, geniet ze!

Happy Friday!
Grappig dat die liefde voor koffie is omgeslagen in walging. Ik heb altijd last gehad van mensen die in mijn buurt roken, maar nu ga ik er echt van kokhalsen. Merkte het gister op het treinstation.. Ondanks dat het buiten is mag je enkel bij de rookpaal roken. Uiteraard houdt niemand zich er aan en staan ze op het hele perron te paffen. BAH!
Maar dames, ik heb eindelijk een volle nacht geslapen!!! Woehoe!

@Gabriellae Wat leuk! Ik heb het ook niet meteen verteld, ik deed de test net nadat hij vertrok naar werk. Dus ik had alle tijd om iets leuks te verzinnen. Ik had een babyshirt van zijn favotiete voetbalclub gekocht en die ingepakt gegeven. Het moest ook zo zijn dat hij die dag jarig was! Dus een beter verjaardagscadeau kon hij niet krijgen. 
Ik heb heel sterk het voorgevoel dat het er twee zijn, geen idee waarom, maar ik spreek het toch maar uit. Mocht het zo zijn, heb ik bewijs dat ik het gezegd heb! Haha
Xx

#essie koog fijn is dat hé een nacht doorslapen ik heb nu 2 nachten best goed geslapen dat is echt fijn.
Ik heb echt pijnlijke borsten en zijn ook een beetje opgezet, ook ik kan eigenlijk alleen maar kleine porties eten zit best snel vol en vind het ook lastig om dingen te verzinnen om te eten omdat het misschien niet mag. 
Ik ben wel echt veel minder koffie/cola gaan drinken koffie 1 kopje per dag max en cola heb ik helemaal niet meer gedronken. 
Brie eet ik wel op brood met komkommer vind ik erg lekker en volgens mij mag dat ook gewoon zolang het maar van gepasteuriseerde melk gemaakt is.
Ik heb gister ook de vk gebeld en heb 21 september mijn eerste afspraak dus intake staan officieel maken ze met de intake geen echo maar ik wil dat natuurlijk heel graag dus ik heb er een echo bij ook omdat het voor mijn gevoel nog zo verweg is en wij het eigenlijk willen vertellen aan onze ouders als we ook echt een echo hebben dan maak ik voor onze ouders een pakketje met de echo een positieve test iets met de tekst
"the best parents get promoted to grandparents" 
En misschien iets van sokjes ofzo, ik kan echt niet wachten om het te vertellen.
Ik had het hier eerder ook al gelezen maar het valt ons echt op dat veel naasten van ons ineens heel vaak over ons en het krijgen van een baby praten "dat wij zulke leuke ouders zullen zijn en dat het niet lang meer zal duren" zo moeilijk om dan niet al gelijk te zeggen "jeeeee we zijn zwanger" 
Ik wens iedereen een fijne dag vandaag ? 

Dag dames! Ik heb nog niet alles gelezen maar sluit me graag aan ? Vorige week donderdag hadden wij een mooie positieve test in handen ? Zoals het er nu naar uit ziet ben ik 4 mei uitgerekend van ons derde kindje. We hebben al een meisje van 3 en een jongen van 2! 11 september hebben wij de eerste echo, al is het de derde zwangerschap het blijft spannend ?

Hoi allemaal,
Wat ontzettend fijn dat er zulke forums bestaan. Ik heb jullie nodig namelijk, ben ik bang... 
Ik ben net 24 jaar. Jaar geleden gestopt met de pil, maar ik werd maar niet ongesteld. 2 maanden geleden naar Gynecoloog toen echo + Primolut kuur via Gynecoloog en toen is er PCOS vastgesteld. 14 cystes in elke eierstok.. Even schrikken want ik heb een enorme kinderwens, maar omdat mijn vriend pas net 21 is geworden, waren wij hier nog totaal niet mee bezig. Wel besloot ik toen dat ik niet langer aan de pil wilde, vind dit rotzooi en was bang dat ik dan nooit mijn cyclus op gang zou krijgen. Dus sinds 2 weken heb ik een NuvaRing. Echter voelde ik 14 augustus een enorme stekende buikpijn, dus toen dacht ik: een eisprong. In mijn lijste op mijn telefoon hield ik alles bij. Dan zou ik rond 28 augustus ongesteld moeten worden. Vreemd, want die ring moet er pas volgende week uit.
Vanochtend nog steeds niks (wel krampen). Dus toch maar een test gedaan. En jawel: 2 streepjes.....
Naast bang, verbaasd, blij, opgelucht en nog meer bang ben ik bovenal enorm gestrest. Mijn vriend is 21, we wonen thuis, weinig spaargeld en dus totaal niet handig. Maar daartegenover staat dat dit kindje zo bijzonder voelt, het is namelijk helemaal op natuurlijke wijze, zonder Clomid of andere hormonen. En ik heb een kinderwens, mijn vriend alleen op dit moment nog niet....
Hoe ga ik dit aanpakken? Zijn er mensen met tips? Ik start over een week bij mijn nieuwe baan, hoe zit dat? Dat zal ook een baan zijn waarbij ik moet sjouwen, niet handig dus.

Oh meiden ik hoor graag van jullie. Een luisterend oor is al fijn want ik weet even niet meer hoe ik het hebben moet.

X Lot

Terug
Bovenaan