Uitgerekend in mei 2018

Alle dames die erbij zijn gekomen, gefeliciteerd!!
@plantaaee Wat leuk dat je denkt dat het er twee zijn! Mijn verloskundige zegt dat ik er ook rekening mee moet houden. Zowel aan mijn kant als die van mijn vriend zitten er heel veel tweelingen in de familie, we kwamen op meer dan 10 uit, geteld tot broers en zussen van onze opa's en oma's. Ook steeg mijn hcg heel hard aan het begin en dat is vaak een symptoom voor een tweeling zei mijn verloskundige. Spannend dus! Toch denk ik zelf dat het er maar eentje is, ben wel heel erg moe, maar verder niet heel misselijk, meer een vol gevoel steeds.
@Lotte Kramer wat een lastige situatie zeg!! Vorig jaar was ik ook zwanger en praktisch gezien, kwam dat toen ook niet goed uit. Het kindje was echt welkom, maar ik wist ook echt niet hoe het allemaal goed zou moeten komen. Die zwangerschap was helaas een bbz. Mijn ene zorg was weg, maar daarna was ik heel bang nooit meer een kindje te kunnen krijgen.  9 maanden daarna bedacht ik me dat ik rond die tijd was bevallen en de hele situatie was totaal anders, het kindje had zonder problemen kunnen komen. We waren toen zelfs ook aan het proberen om zwanger te zijn. Nu zijn we ruim een jaar verder en zielsgelukkig met deze zwangerschap. Soms kan er dus heel veel veranderen in 9 maanden tijd. Dus de problemen waar je nu tegenaan loopt, vallen tegen die tijd misschien wel mee. Ik denk dat als je er alles voor over hebt om voor het kindje te zorgen, er altijd wel een oplossing zal zijn. Sterkte ermee!!

Oops, er waren twee dames
die een vriendschapsverzoek hadden gestuurd.
Helaas drukte ik op de verkeerde knop.
Willen jullie mij nogmaals toevoegen? 
Sorry sorry sorry voor mijn domme actie! 

Beste Lotte,

jeetje wat een onhandige situatie.
Ademhalen en relaxt blijven, je kan de situatie toch niet veranderen binnen een handomdraai. 
Doe wat je doen kan, kijk op het werk wat je aan kan en wat niet en anders toch open zijn en grenzen aangeven.
Voor hulp kan je je bij een sociaal wijkteam of iets aanmelden, afhankelijk van waar je woont. Zij kunnen je met praktische zaken ondersteunen maar ook psychisch bijstaan.
Doe vooral ook dingen waar je rust door ervaart om de stress kwijt te raken. Mochten jullie straks een eigen huis krijgen etc. heb je je energie hard nodig.

Succes!

Hier ondertussen veel stress omdat andere test vanmorgen negatief was. Nu allemaal negatieve gedachten die mijn gevoel enorm beinvloeden, niet leuk :(

#gabriellae dat is echt balen zeg 
Snap dat je gelijk in de stres zit misschien even afwachten en morgenochtend weer een test doen misschien een cb test 
Ik zal voor je duimen 

Terug
Bovenaan