Uitgerekend in mei 2018

Oh no! Gabriellae, wat naar. Wanneer is je NOD? Kan het zijn dat je een niet gevoelig test gebruikt hebt en dat dit het verschil maakt? Check even of je alles gedaan hebt zoals het moet (houdbaarheidsdatum test, controle streep etc). 
Hopelijk krijgen we morgenochtend goed nieuws van je!

Wat voor test heb je gebruikt Gabriellae? Ik had de eerste twee keren een etos early test gebruikt. Waarvan hij smorgens een héél licht streepje gaf, en de tweede keer bijna geen. Terwijl ik de volgende dag met CB testte, niet eens een digitale, en ik kreeg echt een hele dikke kruis. Ik hoop met je mee, echt ontzettend spannend en eng. 

Ohh ik begrijp je stress gabriellae! Lijkt me erg spannend, zeker omdat je nog voor je NOD zit.. Voel je je wel nog zwanger?
Heb je dezelfde test gebruikt en met ochtend urine getest?
Ik hoop voor je dat je morgen wel een positieve test heb! Misschien met een digitale van cb, dan kan je ook niet twijfelen of het streepje echt een streepje is. Al is dat meestal wel zo natuurlijk. Ik duim voor je!

Echt super super lief!
Ja hele lichaam rammeld zwanger ? Zuurbranden, huiduitslag, banden pijn onderin, rommelende darmen, niet goed naar toilet kunnen, verhit hoofd, verstrooid, intens moe af en toe....

Begon met test van action in de ochtend; positief.
s'Middags test van Etos heeeeeeel licht streepje alleen in daglicht en vanmorgen idem ?

Morgen is nod als ik cyclus van 28 dgn aanhoud. Maar door mk is alles ontregeld, dus Nod kan ook pas woensdag zijn. Meestal werken testen bij mij pas een week later. 
Dus wachten na het weekend maar weer alhoewel ik dat ws niet volhoud ? Geduld geduld geduld is helaas niet mijn sterkste kant!!!!!

Thanks allemaal!!

Als ik jou was zou ik van het weekend nog een keer testen met een test van de action, daar heb je tenslotte al een keer een streep op gezien, dus daar zou je het nu zeker op moeten zien. Ik zou het wel weer met ochtendurine doen, dan weet je dat het niet aan de concentratie van je urina kan liggen. Succes!

En Gabriellae heb je nog een test gedaan of wacht je het weekend af?
Hoe gaat het met de andere dames? 
Ik voel me nog heel goed! Ben nog wel erg moe en moet heel veel plassen. S nachts meestal 4 keer en normaal hoef ik nooit. Af en toe misselijk, maar valt reuze mee. Soms heb ik wel flinke steken bij mn baarmoeder, dat vind ik wel eng.. mn buik is echt al een beetje gegroeid, mn riem moet echt een gaatje losser, anders zit hij net te strak. Ben nog net geen 5 weken, echt snel dus. Denk wel dat het vooral mn darmen zijn, want na het eten lijkt het het ergste.
Fijn weekend!!

Ik ben ook erg benieuwd Gabriellae....

Ik voel me ook best goed. Ben nu 5 weken en 2 dgn. Afgelopen 2 dagen wel last van wat steken/krampen in mijn onderbuik. Gelukkig vandaag niet meer. Ben verder ook snel moe, heb vooral 's avonds gevoelige borsten aan de zijkant (ik heb het idee dat ze al wat groter zijn ;) ) en regelmatig last van brandend maagzuur. 

Hoe gaat het met de andere dames?

Terug
Bovenaan