Uitgerekend in mei 2018

Hallo allemaal!
Ik heb gisteren een test gedaan en ben zwanger! Rond 6 mei uitgerekend. Nog heel pril dus. Vind het echt nog wel heel spannend of het allemaal wel goed zal gaan.
Mijn man en ik hebben al een zoontje van 3.
En oh ik zou het al aan iedereen willen vertellen!!! In m'n omgeving zijn er ook Maar goed, nog even m'n mond houden.
Ik ben ook gestopt met roken. Rookte best veel en vind het wel moeilijk, maar weet waar ik het voor doe. Maar een beetje steun heb ik wel nodig. Mijn man rookt ook maar nu niet meer thuis (alleen op z'n werk en bijv bij de voetbal...)
Zit ook nu al te bedenken hoe we het gaan vertellen enzo... Loop misschien te hard van stapel maar ben er echt zo vol van.
Leuk dat er hier ook zoveel dezelfde tijd zijn uitgerekend!
Groetjes, Anne

Pff spannend Gabriellae. Hopelijk toch nog een positieve test. 
Anne Florine, gefeliciteerd. Leuk he om vast over die dingen na te denken. Doe het zelf ook hoor :) Ik rookte ook behoorlijk, maar ook meteen gestopt toen ik positief testte. Vind het soms ook lastig (vriend rookt ook nog) maar geen haar op m'n hoofd die eraan denkt een sigaret op te steken nu. 
Ik voel me ook wel redelijk. Alleen zo vreselijk moe. Ben rond 9 uur helemaal op. 

Gefeliciteerd Anne! Wij zijn dan waarschijnlijk tegelijk uitgerekend :) en je bent niet de enige die hard van stapel loopt hoor hahah
Wat super goed dat jullie gelijk gestopt zijn met roken! 
Loura jij hebt maandag toch je echo? Spannend!!

Trischa, dat gevoel heb ik ook, als ik 's avonds m'n bh uitdoe, heb ik 't idee dat m'n borsten er zo ongeveer afgescheurd worden...

Lisa en Loura, bedankt! Spannend Loura! Dan zie je gewoon echt dat je zwanger bent! Leuk Lisa dat we tegelijk zijn uitgerekend. Ik ga maandag een afspraak maken bij de gynaecoloog. Want ik slik medicijnen voor een te langzame schildklier en moet dan de eerste periode naar gynaecoloog en de internist.

Ik heb dat ook hoor na 't eten dat ik m'n broek wat losser moet doen. Maar dat zou toch nog helemaal niet kunnen? Verder voel ik me goed. Wel wat meer moe en een beetje misselijk maar niet erg gelukkig. En ik ben een echte koffiedrinker maar koffie staat me nu erg tegen. 

Ja klopt, maandag half 11. Zo zenuwachtig haha. Wij gaan het morgen de opa's en oma's vertellen. Mijn vriend is vanaf maandag vier weken weg, en mocht het misgaan wel fijn dat iemand op de hoogte is. Ben benieuwd hoe ze reageren. Ook al zo spannend pff haha. 

Ohh dat lijkt me zeker spannend! Is het het eerste kleinkind voor de opa's en oma's? Dan is het extra bijzonder denk ik. Wel jammer dat je vriend net niet bij de echo kan zijn. Succes!!

Voor mijn ouders wel. Voor mijn schoonouders de 6e. Ja het is een rot timing dat hij weg is, maar ja niets aan te doen. Weten we met zijn baan nu eenmaal :(

Terug
Bovenaan