Uitgerekend in mei 2018

Hallo allemaal!

Ten eerste gefeliciteerd allemaal! Hier verwachten wij ons tweede kindje volgens de berekening 1 mei ? sinds 19/08 positieve test allemaal heel spannend.

Februari dit jaar vruchtje gestopt met groeien bij 10 weken, waardoor een curretage moest plaatsvinden. Daarom super zenuwachtig voor eerste echo (vervroegd) over een week.
Lijkt me leuk om ervaringen en gevoelens te delen

Liefs Chantal

Chantal, ik ben 5 weken. Dus nog erg pril. Ik voel me verder goed, alleen soms een vlaag van misselijkheid en zere borsten. Maar niet echt moe ofzo. Toen ik zwanger was van m'n zoontje had ik echt nergens last van. Dacht ook echt met de eerste echo 'als er maar iets te zien is...' ?
Ik ga morgen de gynaecoloog bellen want ik slik medicijnen voor een langzame schildklier en dan moet ik in 't begin wat vaker op controle. Leuke bijkomstigheid is dat er dan bij elke afspraak een echo gemaakt wordt
Fijn dat we zo al kunnen kletsen over onze zwangerschap, als we verder onze mond nog' moeten' houden!! Wil het al zo graag tegen iedereen vertellen!
Liefs,
Anne

Gefeliciteerd en welkom chantalena!
@anne rot dat je daar medicijnen voor moet slikken, maar wel een geruststelling dat je goed onder controle staat denk ik?
Ik heb woensdag mn echo, begin het echt spannend te vinden. Wij willen dan donderdag aan onze ouders vertellen.

Leuk Lisa!!! Echt zooooo bijzonder om dan te zien dat er dan zo'n klein wurmpje in je buik zit!
Ik vond het vertellen toen ook best spannend. 
Ik slik die medicijnen al vanaf m'n 20e dus ben 't wel gewend. Heb er ook geen bijwerkingen van. Maar ze moeten dus wel goed afgesteld staan anders kun je niet zwanger worden. De baby maakt dat hormoon niet zelf aan dus zal ik ook wat meer moeten gaan slikken. Als je lichaam dat zelf allemaal goed regelt is er niets aan de hand. Ik moet dus gewoon goed onder controle. Maar dat ging bij m'n vorige zwangerschap ook goed! En na 4 maanden ofzo moet ik nog wel bloed blijven prikken ter controle maar mag ik wel naar de verloskundige. Hoef ik niet meer in 't ziekenhuis. En hoef ook niet per se in het ziekenhuis te bevallen. 

Ik vind mijn mond moeten houden zo moeilijk. Mijn man wil graag wachten tot na de eerste echo. Dinsdag ga ik gezellig naar twee vriendinnen waarvan 1 ook zwanger is. Ik betwijfel of ik het vol ga houden om niks te zeggen.
Ik heb trouwens bijna geen kwaaltjes, enkel beetje zere borsten, ene moment erger als het andere moment. Zijn er meer meiden met zo weinig klachten? Ik ben nu 4 weken en 6 dagen als ik goed uitgerekend heb.

Hoi allemaal, 
Afgelopen week hadden ook wij een positieve test! Dus als alles goed blijft gaan krijgen we rond 12 mei een spruitje erbij!?
Heel bijzonder, want ik ben voor de tweede keer zwanger dit jaar. Eind maart is ons 4e kindje geboren na een zwangerschap van 17 weken. En nu opnieuw zwanger! Ik kan het nog niet echt geloven.
Ik heb nog weinig last van kwaaltjes, alleen ergeen moe. Maar dat zal vast nog wel komen...
Groetjes! 

Terug
Bovenaan