Uitgerekend in mei 2018

Hoi allemaal, 
Afgelopen week hadden ook wij een positieve test! Dus als alles goed blijft gaan krijgen we rond 12 mei een spruitje erbij!?
Heel bijzonder, want ik ben voor de tweede keer zwanger dit jaar. Eind maart is ons 4e kindje geboren na een zwangerschap van 17 weken. En nu opnieuw zwanger! Ik kan het nog niet echt geloven.
Ik heb nog weinig last van kwaaltjes, alleen ergeen moe. Maar dat zal vast nog wel komen...
Groetjes! 

Anne fijn dat het gewoon voor controle is!
Gefeliciteerd spruitjevijf! Met 17 weken al geboren? Dat is echt heel vroeg!! Gaat alles nu wel goed met de kleine?

Karin, ik heb ook helemaal geen kwaaltjes behalve echt héle pijnlijke borsten. Maar die had ik eigenlijk al non stop sinds ik stopte met de pil, nu alleen 3 keer zo erg. Ik vind het daarom ook raar om het erover te hebben, of hardop te zeggen "ik ben zwanger", want zo voelt het helemaal niet. Ik kan daarom echt niet wachten tot de eerste echo, dat zal het allemaal toch een stuk echter maken misschien. 
Ik kan sowieso niet wachten, aangezien ik zelf een aangeboren hartafwijking heb, heel weinig vertrouwen heb in mijn eigen lichaam. Dus ik zit er eigenlijk op te wachten dat het mis gaat ofzo? Ik probeer positief te zijn, maar dat is best moeilijk als je lichaam je constant in de steek laat. 

Hoi allemaal,
Alle nieuwe dames, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 
Wat duren de dagen lang tot die eerste echo hè?!
Ik heb af en toe vlagen van misselijkheid, maar gelukkig nog niet boven de pot gehangen.
Wel het idee dat buik en borsten al een beetje groeien, maar of dat gezichtsbedrog is weet ik niet zo goed haha!
Fijne week weer allemaal :)

Hallo allemaal! Vanochtend een positieve zwangerschapstest in handen ?superblij!! We hebben al een dochter van bijna 9 maanden en waren ongeveer 3 maanden bezig met een 2e kindje.
Ik ga een geheime Facebook groep beginnen om zo alle ervaringen met elkaar te delen. Wie heeft er interesse om zich aan te sluiten?

Alle nieuwe dames; GEFELICITEERD!!
@Belle80, we hebben al een geheim groepje.
voeg Ashley Remmerde toe op fb en je word
meteen toegevoegt aan het groepje. 

Nee Lisa Prins, helaas heeft ons 4e spruitje het niet gered... Daarom is het nu extra spannend! Uiteraard weet niemand nog dat ik opnieuw zwanger ben, maar ik zou het wel willen uitroepen, kan het bijna niet geheim houden.
Leuk om jullie verhalen mee te lezen!

Ohh sorry spruitjevijf! Uit je verhaal dacht ik op tr maken dat hij het wel had gehaald. Lijkt me heel heftig voor je te zijn geweest!! Ik hoop voor je dat het nu allemaal goed mag gaan en je 40 weken mag genieten van je zwangerschap!!

Terug
Bovenaan