Uitgerekend in mei 2018

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd iedereen ???
leuk om alle ervaringen te lezen.. ik ben er vorige week achter gekomen zwanger te zijn, 4 testen voor versleten Haha.. 
6 mei zijn we uitgerekend, kan niet wachten?
inmiddels wel aan onze ouders verteld, ons eerste kindje en hun eerste klein kind.. daarnaast kon ik gewoon mijn mond niet houden ?.
ik heb afgelopen week veel last gehad van misselijkheid, maar het meest enge vind ik de krampjes. Hierdoor loop ik zo vaak naar het toilet om te kijken of ik geen bloedverlies heb.. dood eng vind ik het. Morgen voor het eerst contact met de verloskundige, ook spannend??

Mag ik ook toegevoegd worden op Facebook? Vind ik net wat handiger dan dit. Zoveel berichten... En je weet bijna niet meer wie wie is.
Ik ben volgens mij ook op 6 mei uitgerekend Willemijn!
Xx

@carmensig jaa ik kan echt niet wachten tot de echo! Toch probeer ik er niet teveel van te verwachten, want waarschijnlijk is er nog meer heel weinig te zien. Het zou best kunnen dat je buik al wat gegroeid is! Ik dacht eerst ook dat ik het zo graag wilde dat ik het vanzelf ging zien. Maar vorige week heb ik met 4 weken een foto gemaakt en vandaag met 5 weken en je ziet echt wel verschil en dat liegt er niet om haha ook meet ik met een meetlint die ik voor het naaien gebruik mijn buikomvang. Afgelopen woensdag was dat 72 cm en vandaag 74,5. Het is dus minimaal, maar toch wel gegroeid :)

Goedenavond allemaal. Wat leuk om alle verhalen te lezen van jullie ervaringen. Ik had vandaag een postieve test (licht streepje). Ik kan het nog niet geloven allemaal (onze eerste en pas de tweede ronde). Mijn man is hierin nuchter, "streep is streep, lief". Ja ja makkelijk gezegd, want ik heb nog niet heel veel klachten behoudens maagzuur de hele dag.......Ik merk dat mijn kop overuren draait (en ik mij suf google) en ik mijn verhaal kwijt wil naar mijn naasten, samen voor gekozen om dit nog even niet te doen. Maar via dit forum wil ik wel even mijn verhaal kwijt. Ik zag de FB groep voorbij komen, ik zal mij hier binnenkort ook voor aanmelden. Eerst morgen maar tweede test doen, just to be sure ;) Als ik trouwens meneer google mag geloven ben ik op 11 mei uitgerekend. Fijne avond allemaal. 

Wat leuk weer zoveel nieuwe zwangere dames! Gefeliciteerd allemaal :) 
Sinds dit weekend voel ik mij totaal niet zwanger meer. Vorige week had ik nog last van hele erge slapeloosheid maar slaap sinds donderdag meen ik alweer heerlijk de hele nacht door. Ik heb verder ne-re-gens last van.. Geen misselijkheid (slechts 1x voorgekomen), geen zere borsten, geen rare trek, helemaal niets.. Ik heb zondag nog wel een test gedaan en nog steeds super positief.
Door alle onzekerheid zou ik het graag met een vriendin willen bespreken, maar mijn vriend is daar pertinent op tegen. Hij vind het te eng en is bang dat meerdere mensen het weten en vervolgens iets mis gaat. Ik snap het wel, maar ik vind het toch een beetje oneerlijk.

Ik had vandaag een goede echo. Alles zag er goed uit en hartje klopte! Zooo blij en opgelucht nu! Uitgerekende datum wel verzet naar 22 april. Hopelijk mag ik in dit topic blijven ?

Gefeliciteerd dafnetje!!
@essie dat is wel spannend ja.. die kwaaltjes zijn niet altijd fijn, maar geeft je indd wel wat meer zekerheid. Maar als je test gewoon positief is denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken. Lastig dat je er niet met je vriendin over kan praten.. ik begrijp je vriend wel, maar voor jou zou het nu wel opluchten, lastig.
Loura wat fijn dat je echo goed gegaan is! Het lijkt me heerlijk om je kleintje voor het eerst te zien! 22 april, dan ben je best ver naar voren gehaald! Hoeveel weken zeggen ze dat je nu zwanger bent?

@loura, wat super nieuws! wat zou dat een opluchting zijn! 
Ik ben super zenuwachtig voor de echo over een week! Duurt allemaal veelste lang.
Wanneer hebben de meeste van jullie de eerste echo?
liefs, Chantal

Terug
Bovenaan