Uitgerekend in mei 2018

Het is zeker een opluchting. Leek wel of er tien kilo van me afviel. Ik ben nu toch op iets meer dan 7 weken gezet. We zullen het zien bij de termijnecho. Die staat op 6 oktober ?

Nog even spannend voor jullie de echo's afwachten. Tijd gaat langzaam dan he? Haha.

Ik wil me graag ook bijvoegen in deze groep. Ik zat al in de aprilbaby groep, maar na de echo van vandaag blijk ik 2 weken korter zwanger te zijn. Ik ben nu op 2 mei uitgerekend. Dacht 7+4 te zijn, maar nu 5 weken en 5 dagen. Hopelijk is dit geen slecht teken. Mijn eisprong is vaak rond dag 24 van mijn cyclus van 28 dagen. Dus hopelijk was dat nu ook zo. Over 2 weken weer een echo en dan hoop ik het hartje te kunnen zien. Nu was het hartje nog niet te zien. Spannend. 
Ik wil ook wel in de geheime groep. Hoe werkt het? 

Groetjes, fabienne Hoogeveen

Hoi dames,
Wat leuk om al jullie verhalen te lezen, gefeliciteerd!!
Ook wij hebben dit weekend een positieve test gehad, en zijn super blij. We hebben er ruim een jaar over gedaan, en de eerste stappen bij de gynaecoloog waren gezet. Volgende week was ik aan de beurt om onderzocht te worden. En die afspraak heb ik vandaag afgebeld, hoe fijn is dat! Verder heb ik al wat bekende klachten. Moe moe en moe. Maar ben zo blij als wat, dus ik klaag niet. :)
ik zag dat er een Facebook is voor nieuwe mama's? Kan iedereen daar aan mee doen en wat is de naam?
geniet van deze tijd allemaal!

Update :)

5/8 voor 't laatst ongi geworden.
18/8 Negatieve cb ovulatietest maar wel het gevoel alsof ik verloofde ieder moment kon bespringen ;) Ook nog braaf 1x met cd gedaan omdat we na mk hadden besloten ff rustig aan te doen haha!
24/8 Innestelingbloeding (dacht ongi maar stopte na 1,5 dag)
30/8 Zuurbranden, en boel andere zwangerschapskwaaltjes.
31/8 positieve action test later nega etos test
1/9 nega etos test + nega kruidvat test
2/9 nega action test (zwangerschapstest)
3/9 nega action test + nega cb vroeg test
Borsten voelen inmiddels als of ze uit elkaar knappen au au au
4/9 nega cd test, misselijk, etc.
5/9 heeeeeeeel voorzichtige streep cb vroeg test
6/9 Blut van alle testen haha ;) Op vakantie en laatste keer testen
Ik houd nog heel even mijn mond nog even tegen verloofde, morgen gaan we met vakantie, een mooi moment om de 2e test te doen en te geven ;)
Geen idee hoe die eerste test het gehad heeft, ondanks alle overduidelijke kwaaltjes begon ik zelf bijna toch te twijfelen...
Als ik maand aanhoud was vandaag de nod, bij andere kinderen kon ik echt pas een week na nod testen. 
Volgende week na de vakantie zal ik mij ook aanmelden voor de fb pagina, leuk!!!

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!

Ook wij hebben afgelopen zaterdag een positieve test gekregen :).

We zijn enorm blij en ik wil het er graag met iedereen over hebben, maar we hebben besloten te wachten met vertellen totdat we een echo hebben gehad.

Dus ik kom graag meekletsen op dit forum en word graag lid van de FB groep.

De uitgerekende datum is 10 mei, dus ben nu 4 weken en 5 dagen.

Op 28 mei intake gesprek en eerste echo met precies 8 weken.

Ben enorm benieuwd en kan niet wachten.

Heb tot nu toe nog geen enkel kwaaltje, zelfs geen pijnlijke borsten, dus het is een beetje moeilijk te bevatten dat we zwanger zijn.

Moet zeggen dat ik daardoor wel wat ga twijfelen, maar toch echt twee positieve testen gehad.

Hopelijk komen de kwaaltjes binnenkort, dan voelt het tenminste ook echt :).

Groetjes, Marjolein

Hoi allemaal!!
wat leuk om al die verhalen te lezen. 
Vandaag heb ik een eerste echo gehad omdat ik last heb van bloedingen:-( ik dacht dat ik al ruim 6 weken onderweg was maar volgens de echo zit ik eerder rond de 5 weken, er was dan ook nog niet veel te zien helaas. Het is dus ook niet duidelijk waar die bloedingen vandaan komen. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik wordt hier echt heel onzeker van. 
19 september heb ik de eerste afspraak bij de VK voor een intake, daarna zal er wel een nieuwe echo gepland worden. Eerst nog even een week op vakantie. Hopelijk zijn de bloedingen dan gestopt, nu lijkt het net of ik toch ongesteld wordt. Spannend allemaal.
Ik wil ook graag meedoen aan de Facebook groep.

groetjes Linda

Linda jouw verhaal klinkt me bekend in de oren.Had ik ook bij 5 weken Mijn verloskundige zei 50/50 Hoop voor jou dat het goed komt. Mijn moeder zei je bent zwanger tot het tegendeel bewezen in. Helaas voor mij was het niet goed. Maar ik ga morgen testen weer testen. Hopen is ie pos en kan ik bij jullie aansluiten.

Terug
Bovenaan