Uitgerekend in mei 2018

Ohh lijkt me vreselijk spannend Linda! Hopelijk dat de bloedingen stoppen en het gewoon goed komt!
Konden ze op de echo wel het vruchtje zien? Zat hij wel gewoon in je baarmoeder?
Wel fijn dat je op vakantie even kan relaxen, waar ga je heen?

Hoi iedereen en gefeliciteerd!

6 mei waarschijnlijk uitgerekend en 19 september de eerste echo .

zijn er ook meer dames die last hebben van heftige krampen? Erger als een menstruatie kramp?

groetjes

Oh #linda dat lijkt me echt niet fijn ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt hopelijk komt het goed.
#ano anoniem ik heb ook last van krampen waarbij ik heel erg misselijk ben soms lijkt het op menstruatie pijn. 
Verder voel ik me goed wel hele gevoelige borsten.
Ik zal me ergens komende dagen op Facebook ook even voorstellen 

Slaap lekker dames 

Ik heb ook bloedverlies, oud bloed, zonder krampen. Dacht  7 weken en 4 dagen zwanger te zijn, maar de vervroegde echo laat 5 weken en 5 dagen zien. Nog heel spannend dus, echt gerust ben ik niet. Wat nou als het niet meer groeit...maar goed. Over 2 weken weer een echo! De verloskundige zei dat het bloedverlies nog van de innestelling kan zijn. Omdat ik dus ook korter zwanger ben dan ik dacht. 
Succes linda en de rest!!

Ohh voor jou ook spannend fabiënne! Begrijp dat je er niet gerust op bent, ookal is het oud bloed.. Ik hoop voor je dat je verloskundige gelijk hebt en het nog van de innesteling is!
Iedereen wijkt wel ver af van hun eerste uitgerekende datum! Ben benieuwd wat er bij mij morgen uit de echo blijkt, ik denk zelf dat ik dan 5 weken en 3 dagen ben, maar we gaan het zien! Als er maar wat te zien is op de echo

Hoi dames
De test vandaag was positief. Weet alleen niet helemaal wanneer ik uitgerekend ben. Want ik ben nu zwanger geraakt tijdens de cyclus na mijn vroege miskraam. Maar het zal rond half mei zijn.
we hebben wel een hulpmiddel gehad. Mijn laatste controle bij de gyn was 16 aug. Daar was op te zien dat ik vlak voor mijn nieuwe eisprong zat. Wat is anders koffiedik kijken. Heb die cyclus heeft wrs maar 1 week langer geduurd.
Maar voel me wel een beetje raar want gaat het nu wel goed.Je neemt toch wat bagage mee.

Hallo allemaal,
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Na te horen te hebben gekregen dat wij geen kinderen konden krijgen,
Ook niet met behulp van het ziekenhuis.
Een second opinion aangevraagt en voila,
Met behulp van een icsi behandeling nu 5 weken en 1 dag zwanger.. JEEEEJ
Mijn uitgerekende datum is 8 mei 2018.
Nu hopen dat alles goed gaat.
Groetjes R.

Terug
Bovenaan