Uitgerekend in mei 2018

Hola meiden,
Allereerst gefeliciteerd iedereen! En voor degenen die op dit moment in onzekerheid zitten: veel succes en sterkte, ik hoop voor jullie dat alles gewoon op zijn pootjes terechtkomt.
Ook ik ben dus zwanger, wihoo! Eind juni heb ik een miskraam gehad, missed abortion bleek toen bij de termijnecho. Daarom ben ik nu wel een stuk voorzichtiger met mijn enthousisasme... Hoop ontzettend dat het deze keer goed gaat. Maar we zijn positief! :)
11 mei is voorlopig mijn uitgerekende datum.
Ik spreek jullie verder op facebook :)
Geniet allemaal!

hallo!! 
Wat leuk om te lezen allemaal! Ik hoop dat ik me hierbij binnenkort aan kan sluiten.
al veel symptomen, maar kan zaterdag pas testen.. nog even Fingers crossed dus:) 

verder iedreeen die al wel zwanger is, gefeliciteerd! 

Hoi allemaal,
Ik heb afgelopen zaterdag een positieve test gehad en vandaag als het goed is 5 weken zwanger.
Uitgerekende datum: 10 mei
Voor ons de eerste zwangerschap.
Voor alsnog alleen last van gevoelige borsten en heel lichte menstruatie achtige krampjes, maar eigenlijk verwaarloosbaar.
Leuk om elkaar zo een beetje op de hoogte te houden en te ondersteunen :)

Hier ook zwanger! Nog zo'n raar idee!
Waarschijnlijk 9 mei uitgerekend.  Hebben jullie je al aangemeld bij verloskundige dat jullie al echodata hebben 

Goedemorgen 
Alle nieuwe aankomende moeders hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
De meeste hier hebben al een intake geen staan bij de verloskundige of al een eerste echo gehad, ik zelf heb mijn intake met echo over 2 weken staan dan zit ik ongeveer tussen 8 en 9 weken zwangerschap dus kijk er echt naar uit.
Hoe voelen jullie je allemaal, ik heb steeds minder momenten dat ik last heb van misselijkheid maar als ik ze wel heb dan is het wel heel erg. 
En mijn borsten doen echt zeer en worden behoorlijk zwaar als ik geen bh aan heb heb ik er behoorlijk last van maar buiten dat heb ik steeds meer dagen dat ik me eigenlijk best goed voel en bijna zou vergeten dat ik zwanger ben haha ? ookal denk ik er elke seconde van de dag aan en heb er steeds meer moeite mee om mijn mond te houden, nog 2 weken en dan willen we het aan onze ouders vertellen. 
En jullie hoe voelen jullie je 
Fijne dag allemaal 

Ik ga waarschijnlijk deze groep verlaten. Alles wijst erop dat er een miskraam gaande is. Ik ben niet zo in de stemming om nog actief te reageren. Ik heb donderdag de derde echo. Als die nog steeds geen hartactiviteit laat zien en het vruchtje opnieuw niet is gegroeid wordt het weggehaald, want ik bloed al 2 weken. Ik hoop zo op die ene 10% kans dat het nog wel goed is en ik gewoon 3 weken korter zwanger ben dan ik dacht. 
Geniet van jullie zwangerachap allemaal. 
Liefs, fabienne

Oh fabienne 

Dat is echt heel erg voor jullie ook ik hoop op die 10% voor jullie.
Begrijp heel goed dat je niet meer wil meeregeren in deze groep je gedachten staan daar helemaal niet naar.
Wens jullie heel veel succes en hoop echt dat jullie donderdag een positief bericht krijgen, zou je dit nog wel willen laten weten ik zal meeduimen 
Succes 

Hoi dames,  
Heb al een tijdje niet gereageerd. Hier inmiddels erg veel last van misselijkheid/ opgeblazen gevoel. Dit houdt de hele dag aan. Heel hinderlijk. Vooral omdat niemand op mijn werk het nog weet.
Over drie weken hebben we de 1e echo. Ben dan denk ik 9 weken zwanger. Wel spannend allemaal... Tot nu toe weten alleen mijn ouders van de zwangerschap.

Terug
Bovenaan