ik weet het niet precies, maar 2 weken geleden een test gedaan (een week na mijn nod) en die was positief. Licht streepje, maar toch! Ik twijfel in welke week ik zit, ik denk ergens tussen 6 en 7, en als het goed is ben ik dus begin mei uitgerekend. Vind het heel spannend, is de eerste keer dat ik zwanger ben, na een half jaartje proberen. Ik hoop maar dat alles goed zal blijven gaan.
Ik rook niet, maar houd zeker wel van wijntjes en bier en eigenlijk alles waar alcohol in zit. Dus als ik ineens niet meer zou drinken weet volgens mij iedereen hoe laat het is. Ben 33 jaar, ten huwelijk gevraagd door de liefde van mijn leven, dus het zit ook een beetje in het verwachtingspatroon van de mensen om me heen. Dus hoe verberg ik dat ik zwanger ben?
Wat ik nu veel doe is overal met de auto heen rijden. Ook al is het dichtbij huis. Als mensen me dan een drankje aanbieden zeg ik, nee ik moet rijden! Als ik samen met mijn vriend ben, bestelt hij meteen alcohol zodat iedereen weet dat ik de BOB ben, haha. Is een heel geloofwaardig excuus, tot nu toe gaat het goed en heb niet het idee dat mensen er iets achter zoeken.
Over 2 weken gaan we met vrienden naar het buitenland, in een huisje met zwembad, doen we elk jaar. Ik ben op dat moment pas 8/9 weken dus ik wil het nog geheim houden, maar heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Ik denk erover om 1 persoon in te lichten die mij kan helpen met alcoholvrije drankjes etc.
Of het toch gewoon vertellen... is makkelijker, maar mijn vriend wilt dat liever nog niet, lastig lastig.
Vandaag licht bloedverlies gehad, dus ik moet alles sowieso nog maar even afwachten. Vind het in elk geval leuk om de comments hier te lezen van vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten als ik