Uitgerekend in mei 2018

Hallo allemaal, ook ik weet al een tijdje dat ik zwanger ben(6+3) ook wil het het liefste van de daken schreeuwen. Maar durf niet goed omdat ik heel bang ben dat het niet goed zou gaan. Ik heb vorige week zondag al een inwendige echo gehad ivm wat verkleurde afscheiding. Toen niets aan de hand, zelfs het hartje klopte al! Super fijn dat ik gelijk terecht kon maar nu begint de onzekerheid weer op te spelen. Ik vind het ontzettend moeilijk om van de sigaretten af te blijven dus wil af en toe nog wel eens roken. Door de angst dat het misgaat verschillende berichten gelezen hier en voel me daar echt niet beter door! Ben zo panisch dat het misgaat ? hoe gaan jullie hier mee om?

Goede morgen 

hier nog geen luiers gekocht zijn wekelijks wel in de aanbieding ( de pampers ) bedoel ik dan 
ik heb op een kdv gewerkt en daar veel verschillende luiers gezien en  wat mij opviel is dat andere merken heel snel al de urine ruikt en plastic aanvoelen aan de buiten kant
mijn zoontje heeft een nier probleem en daardoor sterke urine en plast veel dus ik vind pampers fijn niet de baby dry maar de active fit 

hier morgen 14 weken de tijd gaat nu toch echt wel heel snel over 1,5 weken weer een echo (ben in het ziekenhuis onderbehandelijk dus bij elke controle een echo ) hopelijk kunnen ze dan al zien wat het word ) ik wil het dan nog niet weten laat het de gyn opschrijven en dicht vouwen en dan breng ik het naar de bakker om een taart met blauwe of roze vulling te laten maken 

Goedemorgen kimmaxroy 
Ik heb het idee dat je in het verkeerde gesprek een bericht heb geplaatst, aangezien je al verder ben dan ons haha wil niet zeggen dat je hier niet welkom ben hoor ? maar snapte je bericht over de pampers even niet, maar dit kan ook aan mij liggen hoor haha
Super leuk dat je een briefje aan de bakker wil geven ik heb zelf ook een klein bedrijfje in taarten en dit zijn echt leuke bestellingen.

En Yvette heb je vandaag een test gedaan? Ben benieuwd!
Fabiënne wat een moeilijke en onzekere week!! Ik hoop het allerbeste voor je!
Ik begin ook steeds meer last van misselijkheid te krijgen, maar nog niet overgegeven. Al ben ik soms zo misselijk dat ik het graag wil, maar het lukt niet. Ik slaap wel weer beter, maar ben wel nog ontzettend moe. Maar dat hebben we er allemaal voor over!

Haai Lisa p 
Ik heb precies het zelfde mijn nachten gaan beter en ben nu ook meer misselijk overdag ipv snachts en ook nog niet hoeven overgeven maar ik kan me zo misselijk/buikkrampen hebben dat ik zou willen dat ik het kon.
Bij mij zijn het vooral mijn darmen die zorgen voor misselijkheid heb ik het idee.
Ik voel me wel heel erg wankel vaker op de dag en mijn blaasontsteking begint ook weer ik heb bijna gronische blaasontsteking maar vind het nu wel extra vervelend ik hoop dat het morgen weer minder is en anders maandag even de ha bellen 

Leuk datner steeds meer mensen bij komen. Ik kan nog steeds moeilijk geloven dat ik echt zwanger ben. Vandaag alweer een test gedaan voor de zekerheid, de vierde al, haha. Hebben jullie hier ook last van? ;-)
Ik heb namelijk nog vrij weinig klachten, behalve wat gevoeligere borsten. Het voelt nog erg onwerkelijk.
25 sept de eerste echo, kan niet wachten!

Wat ik trouwens wel een beetje lastig vind is m'n werk.

Niemand weet nog dat ik zwanger ben, zelfs onze ouders nog niet. Schijnbaar heb ik de hele afgelopen week sinds ik van mijn zwangerschap wist met een lach op m'n gezicht rond gelopen. In ieder geval anders dan anders. Daarnaast moest ik 1 keertje even de huisarts bellen en liep ik daarom even naar buiten. Nu zijn mijn collega's dus continu vragen aan het stellen. Ze zeggen te zien aan me dat er iets leuks is. Als ik zeg dat er niks is bijvoorbeeld, maken ze grapjes over zwanger zijn etc. Daarnaast borrelen we vaak met z'n allen nog even voor het weekend. 

Ik weet niet zo goed hoe ik me hierbij moet gedragen en hoe ik het allemaal geheim kan houden. Ik ben bang dat ze me nu op de een of andere manier al in de gaten hebben. Toch wil ik graag wachten met vertellen op m'n werk tot de 12 weken. Hebben jullie hier ook last van? Of misschien tips?

ik weet het niet precies, maar 2 weken geleden een test gedaan (een week na mijn nod) en die was positief. Licht streepje, maar toch! Ik twijfel in welke week ik zit, ik denk ergens tussen 6 en 7, en als het goed is ben ik dus begin mei uitgerekend. Vind het heel spannend, is de eerste keer dat ik zwanger ben, na een half jaartje proberen. Ik hoop maar dat alles goed zal blijven gaan.

Ik rook niet, maar houd zeker wel van wijntjes en bier en eigenlijk alles waar alcohol in zit. Dus als ik ineens niet meer zou drinken weet volgens mij iedereen hoe laat het is. Ben 33 jaar, ten huwelijk gevraagd door de liefde van mijn leven, dus het zit ook een beetje in het verwachtingspatroon van de mensen om me heen. Dus hoe verberg ik dat ik zwanger ben?

Wat ik nu veel doe is overal met de auto heen rijden. Ook al is het dichtbij huis. Als mensen me dan een drankje aanbieden zeg ik, nee ik moet rijden! Als ik samen met mijn vriend ben, bestelt hij meteen alcohol zodat iedereen weet dat ik de BOB ben, haha. Is een heel geloofwaardig excuus, tot nu toe gaat het goed en heb niet het idee dat mensen er iets achter zoeken.

Over 2 weken gaan we met vrienden naar het buitenland, in een huisje met zwembad, doen we elk jaar. Ik ben op dat moment pas 8/9 weken dus ik wil het nog geheim houden, maar heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen. Ik denk erover om 1 persoon in te lichten die mij kan helpen met alcoholvrije drankjes etc.

Of het toch gewoon vertellen... is makkelijker, maar mijn vriend wilt dat liever nog niet, lastig lastig. 

Vandaag licht bloedverlies gehad, dus ik moet alles sowieso nog maar even afwachten. Vind het in elk geval leuk om de comments hier te lezen van vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten als ik :)

Terug
Bovenaan