Uitgerekend in mei 2018

hallo gefeliciteerd allemaal
Ik vermoed dat ik ongeveer 20 mei ben uitgerekend.
11 Oktober is mijn 1e echo [van deze zwangerschap]
Ik ben  all moeder een tweeling van 14  en nu nog 1 kleintje er bij. [ik denk en hoop dat het er nu maar 1 is]
Ik ben 38 jaar en heel blij met mijn verrassings zwangerschap
Qua kwaaljes heb ik niet echt veel te klagen
gevoelige borsten,vaker plassen ,vroeger wakker,onrustiger slapen, iets sneller moe
Ook ben ik heel even een beetje miselijk geweest ,maar nauwelijks het noemen waard
Zeker als ik het vergelijk met mijn 2ling zwangerschap .Toen heb ik weken op bed gelegen [als ik niet boven de wc hing ] tot dreigende op namen van wegen uitdroging. Toen heb ik medicatie gekregen tegen de miselijkheid. Dit voelden voor mij als een wonder ik kon weer iets binnen houden. Voor de rest viel het wel mee. O,ja  aan het eind hield ik heel veel vocht vast mijn voeten waren zo gezwollen dat mijn man pantoffels  voor me moest kopen 3 maten groter ik pasten geen schoennen meer dus als ik al naar buiten ging was dat op  puizige pantoffels die mega groot waren .echt lachen die blikken van mensen als ik mijn hond uitliet op mijn pantoffels in de winter . Ik hoop dat dit jullie [en mij dit keer] bespaard blijft.
Mijn kinderen ,moeder en schoon ouders en een hele goede vriend weten het al dat ik zwanger ben  .
Ik wacht nog even voor dat ik het mijn zussen vertel
Dat word leuk mijn oudste zus [42] is namelijk ook zwanger zij is eind feb uitgerekend 

Ik ben toegevoegd. Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie Christa en suzy en Lisa. Ik zal mij voorstellen in de groep. Hopelijk weten Julie dat ik dat ben hihi. 
Liefs 

Hai allemaal, ik ben nieuw hier.
Ik ben via ICSI zwanger van mijn 3e terugplaatsing en nu dus in blijde verwachting van mijn eerste kindje.
Als ik het goed uitgerekend heb op 24 mei uitgerekend dus nog heel pril allemaal.
We hebben 9 oktober de eerste echo en als ik dan kan zien dat alles goed is kan ik er echt van gaan genieten, nu nog allemaal spannend en onwerkelijk!
Hoop de perikelen van de komende tijd met jullie te kunnen delen en van jullie weer te leren.
groetjes!Kim

Ik ben zelf nu zwanger van me eerste en ben nu 7,3 dagen.  Ik moet 3 okt voor me eerste echo spannend hoop dat alles goed is.  Heb geen bloed verlies had in begin wel krampjes in me onderbuik.  Heb geen last van me borsten maar ben wel makkelijk misselijk als ik even niks eet.  Dus eet kleine beetjes. 
Verder heb ik last van obstipatie waardoor ik nu goed op me voeding let.  Had hier nooit last van maar kan blijkbaar de je zwangerschap hormoon  komen.  
Ik moet 10 okt voor eerste bij de verloskundige komen allemaal heel spannend en ga het dan aan de familie vertellen als alles goed is.  
Ik heb de laatste tijd minder klachten en maak me. Beetje zorgen of het nog wel groeid en het goed is kan niet wachten tot het volgende week is.  
Iemand tips met wachten of vertellen dat je zwanger bent??  

Terug
Bovenaan