Uitgerekend in mei 2018

Gefeliciteerd dames!
Welkom bij de club. De meeste dames zijn aangesloten bij een geheime Facebook groep. Wij gaan het vertellen na de 1e echo. Het is dan wel vroeg. 
10 oktober heel spannend!

Hi dames! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Zo leuk om alle verhalen te lezen. 
Sinds een paar weken weet ik dat ik zwanger ben. Mijn vriend en ik hadden het nog totaal niet verwacht. Het was de tweede maand dat we het probeerde en al raak. Super gelukkig zijn we ermee. Maar ivm een medische indicatie heb ik al een echo gehad bij de verloskundige. Volgens de berekening was ik op dat moment 6 weken en 3 dagen. De verloskundige zei echter dat het vruchtje max 5,5 week oud was. Het hartje klopte (nog) niet. Vrijdag moet ik naar het amc voor weer een echo. Hopelijk kunnen we dan het hartje zien kloppen. Ik vind deze weken zo spannend en onzeker. Ben ook ontzettend moe. Hebben jullie daar ook last van?
ik heb trouwens 18 mei uitgerekend (denk ik) haha. 
Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat en hoe jullie je voelen. 
Veel liefs Lisa

Hoi Lisa
Gefeliciteerd met jullie zwangwrschap!
Hoeveel weken ben je nu?
Het blijft indd allemaal onwijs spannend!
Wij hebben vandaag onze eerste echo ook gehad
Ivb eerdere buitenbaarmoederlijke zwangerschap en miskraam. Gelukkig zit het nu op de juist plek! En ziet alles er goed uit. 
Heb je veel kwaaltjes?

Zo leuk al die nieuwe zwangere! Gefeliciteerd allemaal. Wij hebben gisteren een echo gehad. Zo mooi om te zien, het word al echt een kindje! Nu 8 weken en 4 dagen zwanger volgens de echo en dus op 5 mei uitgerekend.

Hoi iedereen! Ik ben vandaag 5 weken en 4 dagen zwanger. Het is mijn eerste zwangerschap en ik vind het allemaal heel spannend. Ik ben op 27 mei uitgerekend. Het was een verassing en we zijn er super blij mee!

Hoi Allemaal,
Wij zijn zwanger van ons tweede kindje.
Onze eerste kindje is op 17 juli 2016 geboren en we zijn nu uitgerekend (volgens mijn berekeningen) op 26-05-2018.

10 oktober onze eerste echo (8 weken echo) bij de verloskundige.
Ivm ervaring eerste bevalling/kraamtijd gaan wij het dit keer iets anders doen. Wij kiezen voor een preventieve ruggenprik (dan wordt je ingeleid na het plaatsen van een ruggenprik). Wij zijn niet opzoek naar meningen over deze manier van bevallen maar wel naar mensen die hier misschien ervaring mee hebben?

Geweldig om te lezen dat er zo veel mensen in verwachting zijn van een kindje! Heel veel gezondheid gewenst!! :)

Wij hebben er voor gekozen (beide zwangerschappen) om het gelijk te vertellen, dat zijn wij. Doe vooral wat goed voelt.

Liefs,
Ons.

Hoi allemaal!
Wat leuk zeg, allemaal zwangeren uitgerekend in mei. Ben 12 mei uitgerekend, dit is onze eerste zwangerschap. Zo welkom ?
Wij hebben gisteren een echo gehad, vanwege bloedverlies en bruine afscheiding. Gelukkig zag alles er goed uit en zagen we een prachtig kloppend hartje ?

Hallo allemaal !

wat leuk zoveel uitgerekend in Mei!
ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger ( voor de eerste keer) 
Gister eerste echo gehad en alles was goed en hartje gezien?
hoop alleen dat de kwaaltjes snel over gaan.. ik ben zo extreem moe en voel me zo slapjes de hele dag kan niet lang op mn benen staan zonder het gevoel te hebben dat ik elk moment neer kan vallen.. en ondanks dat ik zittend werk doe heb k er zoo veel moeite mee de hele dag vol te houden ik zie er ook niet uit heel wit en vermoeid .. 
zijn er nog meer die zich zo enorm slapjes voelen? 

Terug
Bovenaan