Uitgerekend in mei 2018

Hoi iedereen,
Hier weer even een berichtje van mijn kant. Vandaag (9 weken) hebben wij namelijk de eerste echo gehad. Vond dit best wel spannend. Tot nu toe was de zwangerschap nog niet 'echt'. Vandaag is dit toch wel veranderd. Er was gelukkig een kindje te zien, hartje klopte mooi en kindje bewoog ook al aardig. Uitgerekende datum klopte ook exact met wat we al dachten, namelijk 3 mei. Zo spannend allemaal...
Wat betreft kwaaltjes voel ik me nog steeds vrijwel dagelijks beroert, misselijk en buikpijn. Maar na vandaag weet ik waar ik het voor doe :)
Volgende week willen wij het aan familie vertellen, wil me dan ook graag aansluiten bij de facebookgroep, wil voor nu 'ongelukjes' voorkomen. Hoop hier verder met jullie te kunnen babbelen :)

Dag dames,  
Gisteren heel klein beetje bloed verlies gehad vandaag echo gekregen ja het geluk zit ons niet mee.  Zagen een grote vruchtzak die helemaal leeg was.  Snik ben zwaar teleur gesteld en kan dus niet meer deelnemen aan deze groep erg jammer.  Was nu 7 weken en 5 dagen.  Verloskundige beld nog maar weet niet hoe het nu gaat tis nog niet weg.  Snik.  Heeft iemand hier ervaring mee.  Snap niet dat de vruchtzak groeit maar er niks in zit.  Zo raar.  Ben erg verdrietig maar wil het ook snel weer opnieuw proberen.  

Dag dames,  
Gisteren heel klein beetje bloed verlies gehad vandaag echo gekregen ja het geluk zit ons niet mee.  Zagen een grote vruchtzak die helemaal leeg was.  Snik ben zwaar teleur gesteld en kan dus niet meer deelnemen aan deze groep erg jammer.  Was nu 7 weken en 5 dagen.  Verloskundige beld nog maar weet niet hoe het nu gaat tis nog niet weg.  Snik.  Heeft iemand hier ervaring mee.  Snap niet dat de vruchtzak groeit maar er niks in zit.  Zo raar.  Ben erg verdrietig maar wil het ook snel weer opnieuw proberen.  

@noekietje; wat onwijs sneu nieuws. Je had het geloof ik al eerder aangegeven niet helemaal gerust te zijn mbt je kwaaltjes toch? Echt flink balen dat er nu niks is.. Kan me voorstellen dat je snel weer door wilt, hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

Noekietje ik hoor eig..niet in dit topic maar wil toch even reageren dit heb ik helaas ook meegemaakt in mei waarbij we er achter kwamen bij de 9 weken echo :-( het is heel onwerkelijk om een leeg schermpje te zien
Heel veel sterkte de komende tijd! Ik heb toen de mk opgewekt met pillen want het zat er nog niet aan te komen dat het loskwam en ik wou graag zsm verder.
Gelukkig is dit gelukt en had ik in augustus een positieve test en nu in mn 13e week! Nog spannend maar het lijkt allemaal goed te gaan :) dus het zegt niets mbt een volgende zwangerschap! Maar voor nu sterkte de komende tijd!

Hoi allemaal,
Ik ben nu 9 weken zwanger van mijn 1e kindje na 7 jaar proberen en 2 miskramen. Gisteren mijn 3e echo gehad en gelukkig een hartje en beweging te zien.
Het lijkt me leuk om met anderen ervaringen uit te wisselen.
Op 5 mei ben ik uitgerekend maar 9 oktober krijg ik echo om te bepalen hoever ik echt ben en exacte datum te bepalen.

Hoi allemaal , 
ik ben acht weken zwanger van mijn eerste kindje . Ik heb over 2 weken mijn eerste echo . Vind het zo spannend . Ik zou normaal rond 13 mei uitgerend zijn .
Denise .. proficiat ! Dit is helemaal spannend voor jou !! Maar je wordt precies goed in het oog gehouden door de gyno. Benieuwd voor je volgende echo ! 

hey dames,
eerst en vooral iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
ikzelf ben nu 9 weken zwanger. Mijn uitgerekende datum is 5 mei. Tot de 12 weken blijft het voor mij spannend. Na mijn miskraam vorig jaar zit de schrik er toch nog wel wat in. 
Ik tel de dagen af naar mijn volgende echo op 12 weken! 
Groetjes.

Terug
Bovenaan