Uitgerekend in mei 2018

Ooh spannend Lisa!
Hier ben ik ook zo vreselijk zenuwachtig voor de 1e echo. Gelukkig nog iets minder dan een weekje haha. 

Hoi allemaal,
Ik ben super blij dat ik me kan aansluiten bij dit forum, want ik ben in verwachting! Zoals het er nu uit ziet 3 mei uitgerekend. Die datum heb ik hier vaak voorbij zien komen, grappig :)
Afgelopen donderdag de eerste test gedaan maar die was negatief. (Nod was vrijdag) Maar toch wist ik zeker dat ik wel zwanger was. Puur op gevoel, kan het niet echt uitleggen. Wij hebben al een dochtertje van 3. Vrijdag mocht zij haar papa een cadeautje geven en daar zat een shirtje in met de tekst 'Geef mij een kus want ik word grote zus'. Mn man was ook super blij! Heel mooi moment. Maar ondertussen had ik dus nog geen positieve test gehad. Maar ik wist het gewoon. Zondag toen weer een test gedaan en die was positief! Super fijn.
Iedereen een hele fijne zwangerschap gewenst en leuk om hier ervaringen uit te wisselen.
Groetjes, Ilona

Pff idd. Elke dag lijkt twee keer zo lang te duren haha. Gelukkig gaat het wel sneller nu ik weer aan het werk ben. 

Zo benieuwd naar hoe jullie het gaan bekend maken,
Ik had voor mijn beste vriendin een fotolijstje gemaakt met daarin de twkst
"JE KAN ME NOG NIET HOREN
JE KAN ME NOG NIET ZIEN
MAAR ALS IK ROND 1 MEI WORDT GEBOREN
MAG IK IN DIT LIJSTJE DAN MISSCHIEN"

Echt super leuk om dat te geven en haar reactie te zien en te filmen ? 

Vanmorgen de huisarts gebeld, de boekjes liggen klaar haha dus hopelijk zo snel mogelijk de verloskundige bellen om een afspraak te maken voor onze eerste echo, zo spannend 

Gefeliciteerd Loon!
Wat fijn dat je gevoel zo sterk was en ook klopte!!
Je dochter weet nu dus ook dat je zwanger bent? Ben je niet bang dat ze het door verteld? Of willen jullie het gelijk al aan familie vertellen?

Hoi meiden,
Mag ik meeschrijven?
Leuk zoveel zwangeren rond dezelfde tijd.
Ik ben al 36 mijn vriend 37 
In juni zijn we gestopt met de pil en de 2e ronde      
Was ik al zwanger.
Had ik helemaal nog niet verwacht.
Ben gisteren bij de huisarts geweest. Was al lange tijd
Vrij moe. Nu bloed wezen prikken gelijk vast paar dingen voor 
De verloskundige.
16 september afspraak voor de echo.
20 sept hebben we afspraak bij de verloskundige.

Terug
Bovenaan