Uitgerekend in mei 2018

Hoi meiden,
Gister positief getest? 
Dit wordt ons derde kindje.
Vind het heel leuk en spannend! Was voor ons een
Bewuste keuze. Eerste zwangerschap was heel ontspannen
Maar de tweede zwangerschap vond ik vreselijk. Onze eerste
Sliep heel slecht dus chronisch slaap te kort en heel veel last van hormonen.
Omdat het nu veel beter gaat en ze beide naar school gaan hebben we voor
Dit moment gekozen, zo is het leeftijdsverschil niet te groot maar heb ik wel tijd
Voor mezelf als ze op school zitten. En om hopelijk af te sluiten met een goede zwangerschap ervaring ❤

Liefs 

Dag dames, 
Ook hier een positieve test! Ondanks de nuvaring gaat onze dochter in mei volgend jaar grote zus worden.
Dochterlief is nu pas 10 maanden en deze zwangerschap is totaal niet gepland, maar niet minder welkom❤️
Volgens de berekening(cyclus met de nuvaring) zouden we 06 mei uitgerekend zijn. 
Hebben jullie al een facebookgroepje? 

Lisa Prins, ons dochtertje was er inderdaad bij toen mijn man het blijde bericht kreeg. Maar ze had geen idde waar het over ging en dat laten we voorlopig nog even zo. Anders is het inderdaad niet te doen, dan weet ik no time iedereen het.
Vabis, een facebookgroepje is inderdaad wel een leuk idee. Die heb ik ook vanuit dit forum van de tijd dat ik zwanger was van mijn dochtertje en ik spreek die meiden nog steeds. Erg handig en leuk!

Hoi Lady's! 
Vorige week na ruim anderhalf jaar ook een positieve test in handen! Zwanger van ons eerste kindje. Had het eigenlijk niet meer verwacht, nadat het (voor mijn gevoel) al zolang duurde. 
Vandaag bij de huisarts geweest, en volgens haar berekening zou ik 05 mei uitgerekend zijn! 18 september onze eerste echo. Wat gaan de dagen langzaam dan hè? 

Liefs x 

Oh wat leuk Vabis, dan zijn we tegelijk uitgerekend!
Gefeliciteerd Plantae! Het is je gegund na zoveel geduld!
@Loon, ohh vandaar. Mijn vriend heeft al een dochter van 4 uit een eerdere relatie en daar willen we het eigenlijk heel graag aan vertellen. We weten dat ze graag een broertje of zusje wilt. Maar die kan der mond dan niet houden denken we. Ook vinden we het zielig als het dan toch nog mis zou gaan, dus toch nog maar even voor onszelf houden. Toch is ze slim zat! Ze vroeg pas: 'papa waarom zit je steeds aan der buik?' Dus voorlopig maar wat voorzichter haha
Hoe zit het met jullie kwaaltjes? Ik ben echt verschrikkelijk moe en slaap alsnog slecht. Ook begin ik steeds meer last van misselijkheid te krijgen, verder gaat het nog goed!

Ik heb alleen ontzettend pijnlijke borsten, en inderdaad slaap ik ook slecht. Ik word echt constant wakker. Vannacht ook dik een uur wakker gelegen. Normaal echt nooit last van. 
Ik kan ook de hele dag nergens anders aan denken, en vertel het het allerliefst tegen iedereen die ik tegen kom. 
Ik heb het wel al vrijwel meteen tegen onze ouders verteld. Zijn er nog meer die dat zo snel hebben gedaan? Voor beide ouders wordt dit ook hun eerste kleinkind! 

Ik ben inderdaad ook erg moe. Weet van de vorige keer dat dat wel weer overgaat. Verder wat eerder last van mijn bekken, cadeautjr van mn vorige zwangerschap. Vorige keer was ik ook drie maanden lang kotsmisselijk. Het valt nu nog mee maar soms heb ik er al een beetje last van. Hopelijk valt het mee.
Maar bovenaan staat dat ik super blij ben met deze zwangerschap en ik het allemaal voor lief neem :)

Oh en verder nog aan niemand vertelt. Vind het ook wel mooi dat het nog even ons geheimpje is. Maar over 1,5 week gaan we een weekend met mijn ouders weg en dan gaan we het wel vertellen. Het weekend daarna met mijn vriendinnen afgesproken en dan wil ik het hun ook graag vertellen. Ze hebben het toch wel door als ik geen wijntje neem en daarbij mocht het mis gaan dan vind ik het fijn dat met ze te kunnen delen.

Terug
Bovenaan