Uitgerekend in mei 2018

Hoi iedereen, 
Hier ook een positieve test gehad afgelopen zaterdag. Denk dat ik rond 3 mei ben uitgerekend. Nog heel onwerkelijk allemaal. 28 september staat de eerste echo gepland. Zal dan wel wat "echter" worden voor ons..
Heb verder niet echt kwaaltjes. Wel regelmatig rommelende buik gedurende de dag. Van het weekend ook steeds midden in de nacht klaarwakker, maar dat zal de spanning/zenuwen wel zijn geweest.
Erg leuk om hier wat ervaringen en gevoelens te delen! Sluit me dus graag aan:)

@Guppie, wat fijn eindelijk iemand die ook pas eind September een eerste echo heeft! Mijne staat gepland voor de 25ste. Ik vind het zelf erg laat (8+1) maar dat zal te maken hebben met te weinig geduld!
Naast slapeloosheid heb ik helemaal geen zwangerschapskwaaltjes. Dat is best eng, want wat als het dan toch allemaal niet echt is?

Goede nacht dames,
Ik lig weer wakker al 1,5uur nadat ik weer heel erg misselijk was.
Gelukkig heb ik nog niet hoeven braken ofzo en ben ik gemiddeld 3 x per dag misselijk maar heb er wel vooral snachts last van en dat is wel vervelend want kom dan zo moeilijk weer in slaap net nu ik me slaap zo hard nodig heb, val dan iedere keer een uur voordat de wekker gaat weer in slaap.
Ik ga weer proberen te slapen
Slaaplekker iedereen

Goede nacht dames,
Gelukkig heb ik nog niet hoeven braken ofzo en ben ik gemiddeld 3 x per dag misselijk maar heb er wel vooral snachts last van en dat is wel vervelend want kom dan zo moeilijk weer in slaap net nu ik me slaap zo hard nodig heb, val dan iedere keer een uur voordat de wekker gaat weer in slaap.
Slaaplekker iedereen

Goede nacht dames,
Slaaplekker iedereen

@ Essie bij mij zal het denk ik met 9 weken zijn.. Vind het op zich niet zo erg dat de echo dan pas is. Des te meer kans heb je dat je echt wat zult zien.. Voor nu verder ook geen kwaaltjes. Mede daarom is het allemaal zo onwerkelijk.

@ Samantha wat vervelend dat je zo'n last hebt van de misselijkheid. Ik heb dit ook een paar keer gehad. Ging bij mij na een aantal dagen weer over. Hopen dat dat bij jou ook gebeurd!

Goedemorgen!
Wat slaap ik slecht zeg, ik ben ieder uur wel wakker. Vannacht ook van 3 tot 4 wakker gelegen terwijl ik er 5:30 gewoon weer uit moest. Ik ben niet echt misselijk, maar merk wel dat ik niet te lang moet wachten met eten. Het wordt dan wel wat onrustiger.

Hier slaap ik ook zo beroerd meiden. Elke twee uur wakker en dan met moeite in slaap kunnen komen. Als ik einde dag uit m'n werk klm, ben ik helemaal op. 

Terug
Bovenaan