Uitgerekend in november

Grappig hoe je ineens uit kan zien naar de ontmoeting met je baby.. en hoe je ineens rekening gaat houden met de bevalling en wat daarbij komt kijken.. maar een aanhanger vol luiers?? Letterlijk? Dan hoop ik dat je nog een zolder vrij had voor de opslag haha! Maar he beter praktische cadeaus als luiers dan spullen waar je niet echt op zit te wachten he :)
Ik merk dat ik vooral hoop dat ik me goed kan ontspannen als de bevalling begint.. nog een paar yogalessen te gaan om te oefenen ;)

Had ook niet verwacht zoveel te krijgen, dacht wat Knuffeltje of kleertjes maar dit zijn wel echte waardevolle cadeaus inderdaad.... herken je 'ongemakkelijke' gevoel.... en ben super dankbaar! Ben inderdaad aan het bedenken waar ik ze laten moet haha En ze hebben gelukkig verschillende maten gekocht!
Ja bijzonder dat dat nu door je hoofd gaat... ook de bevalling inderdaad. Zien jullie er tegen op? En heb je je er op voorbereid of laat je het komen zoals het komt? Heb zelf geen idee maar wat je zegt over ontspannen, voor mij gevoel gaat dat ook de grootste kunst zijn!
Zijn jullie ook al uit de naam? Ik blijf maar twijfelen....
38 weken is inderdaad nog dichterbij.... spannend en leuk tegelijkertijd!

Joh laat die twijfel er gewoon zijn, heb je al een geboortekaartje laten drukken? Hoe vond je het eruit zien? Wij zijn er 99% uit, maar ik wil open blijven voor een andere naam, als die mooier is. Why not, je kan pas bij de aangifte niet meer terug! Gelukkig heb je verschillende maten gekregen haha, zonde anders! Ik zie overigens niet op tegen bevallen, maarja met een eerste kindje is t ook gewoon meemaken.. ontspannen is t enige dat ik probeer te trainen, en ik heb een fitnessbal in huis die fijn schijnt te zijn om de ontsluiting te helpen (en zit nu ook al lekker!). Verder wil ik er zo relaxt mogelijk in, want stress en angst maken alleen maar gespannen en daardoor neemt de voortgang af en de pijn toe :). Ik word wel ongeduldig nu het bijna oktober is hoor..

Dat is praktisch verschillende maten luiers! En idd een perfect cadeau wat altijd van pas komt.
Vriend van ons ontwerpt t geboorte kaartje. Dus ben benieuwd! Het is nog niet klaar maar t laatste wat ik zag was naar wens.
Gisteren nog met spoed naar t ziekenhuis gemoeten. Werd duizelig hoofdpijn bloeddruk die ineens steeg. Maar godzijdank geen vergiftiging. Was wel echt ff spannend kan ik jullie vertellen.
Oorzaak is onbekend maar moet nu nog vaker op controle. Nog ff ?

Ik merk ook dat ik vreselijke nesteldrang heb en ik me steeds meer richt op de bevalling. Dingen zoals werk boeien me niet zoveel meer haha! Gelukkig nog 2,5 week voor verlof in gaat. Ik heb voor de bevalling een 2e hands tens apparaat aangeschaft omdat ik het heel graag zonder morfine en ruggenprik wil doen. Willen jullie pijnbestrijding bij de bevalling?

Helemaal waar Stephw zo probeer ik ook naar de bevalling te kijken. Het zal toch een hele happening zijn waar we niet van weten hoe het lopen zal.
Het geboortekaartje wil ik deze week afmaken en een proefdruk aanvragen. Leuk en persoonlijk als een vriend het kaartje ontwerpt :)
En ook met de naam heb je gelijk, eigenlijk is het bij aangifte pas definitief. Heb nog een paar opties!
Dat moet idd even spannend zijn geweest, wel heel fijn dat t geen vergiftiging is!! Goed dat ze je goed in de gaten houden, kan nooit kwaad.
Jaa het aftellen kan echt beginnen dan zeggen we.... volgende maand :)
Wat pijnbestrijding betreft zie ik het op dat moment. Als het op eigen kracht lukt zou dat mijn voorkeur hebben, maar heb geen idee. Wil wel naar het ziekenhuis dan is alles bij de hand en we moeten best een stukje rijden als we nog met spoed zouden moeten rijden.

oei, wat fijn geen zwangerschapsvergiftiging! Rustig aan dan maar! 
Ah wat leuk een eigen ontworpen kaartje! Zo uniek dan :) Mijn nicht ontwerpt het kaartje. En zelf ben ik nu bezig om confetti te maken in de juiste kleuren om erin te stoppen. De confetti slaat op het gedichtje in de kaart. Helaas geen proefdruk, maar ik ga er vanuit dat het wel goed zit :) Ze heeft eerder het trouwkaartje van mijn schoonmoeder ontworpen en die was ook erg mooi!
Pijnbestrijding weet ik ook niet. Het liefst niet, maar als het moet is het vlakbij. Wij gaan ook naar het ziekenhuis om poliklinisch te bevallen. Er is dan keuze tussen een pompje of de ruggenprik. Mocht het nodig zijn dan hoor ik vast wel wat het verstandigst is om te doen. 
Wij konden uit twee ziekenhuizen kiezen.. Eentje erg modern/ academisch en drukker. Of iets minder modern en een stuk rustiger. Vond de keuze lastig, maar toch gekozen voor het ziekenhuis wat een stukje rustiger is. Daar hoorde ik de meeste goede verhalen van. Konden jullie ook kiezen tussen ziekenhuizen? (Thuis hoef dat natuurlijk niet ?)

Terug
Bovenaan