Uitgerekend in november

Yep, ik ben nog niet zo met de bevalling op zich bezig.wel wat ingelezen over inleiden, ik had namelijk geen flauw idee hoe dat in zijn werk gaat. Maar kan me daar nog niet druk om maken.
Wel wil ik thuis echt alles op orde hebben. En ben ik echt bezig met hoe zal de baby zijn. Karakter e.d. en hoe zien de dagen er na de geboorte uit. Erg spannend maar super leuk!

Ik krijg 1 keer in de 2 weken controle bij mij verloskundige. Sowieso kreeg ik elke keer en echo en rond de 30 weken kreeg ik een 3d echo 2keer. Dat doen ze gewoon bij iedereen.. jammer dat sommigen het niet doen en er zoveel voor betaald moet worden...

Ik merk ook dat het me meer bezig houdt, lees veel tips online over de bevalling en daarna, plus handige dingen voor in de ziekenhuistas en heb inmiddels alles gekocht voor de kamer enzo (was bijna dekens voor in de wagen vergeten). Zaterdag ook het ziekenhuis bezocht en daar was ik ook heel tevreden over. Dus alles is klaar voor de baby nu! Nog een paar lessen zwangerschapsyoga en dan ben ik er wel klaar voor denk ik!

Helemaal HAPPY!
Gisteren bij de gynaecoloog geweest i.v.m. een laagliggende placenta.
De kleine heeft zijn best gedaan en zijn hoofdje er al langs gewurmd om al goed ingedaald te liggen. Jippie! Dat betekent dat ik "gewoon" kan bevallen. 
Ontzettend fijn om te horen. Nu kan ik me ook gaan voorbereiden hoe ik het graag zou willen, de bevalling, als alles goed gaat. Hebben jullie al een bevalplan klaar? Nog bijzondere dingen/tips waar je aan moet denken?
Ook nog tips voor in de bevaltas?

Wat een fijn nieuws!!! Toppie!
Ik kreeg gisteren surprise shower party, wat een verwennerij. Ondanks ik dat eigenlijk niet wilde?
Mijn bevaltas heb ik nog niet klaar. Wel al wat dingen bij elkaar gelegd maar ben nog niet verder gekomen eigenlijk.

Wat een fijn nieuws! Ik wil graag in bad bevallen als er 1 vrij is.. wat de tas betreft, denk aan snacks, elastiekje voor je haar, labello, sokken.. ik heb 2 nachthemden (1 met mouw en 1 zonder), een tijdschrift, ruim ondergoed, kleding voor erna (joggingbroek, trui, voedingsbh), telefoon en lader, toilettasje met tandenborstel en showergel enzo.. en in mijn geval een bikinitop/sportbh.. slippers, zoogcompressen en kraamverband, hoewel je vast wel eea krijgt in het ziekenhuis.. mijn man neemt ook een schone boxershort, zwembroek en schoon shirt mee, plus camera en eten/drinken. Voor de baby kleding, en iig een jasje en warme deken voor als we naar huis mogen. Stop er ook een paar luiers enzo bij, ook al is dat vast niet nodig :) genoeg tips online iig! Dan kan je kijken wat je nodig vindt :) spannend he?? Het komt nu echt dichtbij!

Wat fijn dat de kleine goed ligt en al aan het indalen is! Is toch spannend. 
Ik heb de vluchttas nog niet helemaal klaar.... t lijstje van Stephw is al erg compleet als ik dat zo lees ;-) En slim ook een zwembroek voor je partner, daar had ik nog niet aan gedacht!
Wat leuk dat je zo verrast bent met een supriseparty! Toch ff verwend:)
Hier kwamen gisteravond vrienden langs met een aanhanger vol pampers, dus ook goed verwend en verrast! Is toch stiekem wel leuk, terwijl ik daar zelf ook niet zo van ben.
Vind t wel leuk dat we de weken nu af kunnen tellen, terwijl ik er ook erg van geniet de kleine zo goed in mijn buik te voelen! Begin ook wel erg nieuwsgierig te worden hoe de kleine man eruit ziet ♡

Ja de tijd begint voor mijn gevoel nu wel wat langzamer te gaan. Haha.
Wij hebben ook al zo belachelijk veel dingen gekregen, ook best prijzige dingen. Word daar altijd beetje ongemakkelijk van. Maar prachtig om te zien dat anderen ook zo enthousiast zijn.
Gynaecoloog heeft aangegeven dat ik zeker niet de 40 weken passeer. Wss 38 weken inleiden. Afhankelijk hoe alles blijft gaan. Maar de datum komt dan nog dichterbij. Echt ontzettend spannend!!!!

Terug
Bovenaan