Uitgerekend in november

Ik merk wel dat ik alleen nog kleine maaltijden kan eten en dat mijn eetlust minder is! Overgeven gelukkig niet, maar dat komt vast omdat je teveel hebt gegeten.. doordat je kindje tegen je maag drukt past er toch minder in.. maar zou moeten verbeteren als het kindje indaalt, helaas weet je niet wanneer dat gaat gebeuren.. tot dan dus meerdere kleine maaltijden op een dag!

Als je soms animaties ziet hoe je lichaam veranderd van binnen dan schrik je gewoon. Je maag wordt zo verdrukt. Logisch dat je last hebt van maagzuur en er minder in past denk ik dan. Zelf is mijn maagzuur nu minder geworden.
Gisteren weer bij de verloskundige geweest. Kindje lag er keurig bij, buikomtrek was mooi en de kleine was ook al ingedaald. Bloeddruk was alleen wat hoger dan voorheen. Normaal 70 onderdruk en dit was nu 82. Nog niet te hoog, maar wel even in de gaten houden. 
Dinsdag gaan we naar de gynaecoloog voor placenta localisatie. De verloskundige heeft er wel vertrouwen in. De gynaecoloog kijkt vanuit een andere hoek(vaginaal) en dat geeft meestal iets meer ruimte. Hopen?

Oef nooit over nagedacht.. ze doet natuurlijk ook gewoon haar werk.. maar als het nou heel goed beviel is een bloemetje of goeie reep choco wel leuk.. maar ik weet het nog niet eigenlijk!

Ja, ik dacht ook van: ze krijgt toch salaris?
Maar hoorde van vrienden dat ze een vvv bon gaven. Ikzelf heb zoiets van goed is goed. Haal de laatste dag gebak in huis ofzo. Maar ja was nieuwsgierig hoe anderen erover dachten.

Ik denk dat als het een goede, leuke kraamvrouw is wij ook wel iets zullen geven als een bloemetje of chocola o.i.d. 
De uitgerekende datum komt steeds dichterbij! Vinden jullie het niet spannend worden? Merk dat ik er wel wat meer mee bezig begin te zijn

Terug
Bovenaan