Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wow wat ontzettend schandalig! Hellp is sowieso ontzettend heftig, en dan nu alles wat erbij komt met jullie zoon. Verschrikkelijk! Is de reisafstand voor jullie wel goed te overbruggen zodat je er makkelijk en snel naartoe kunt?
He wat rot zeg! Is overplaatsing geen optie of willen jullie dat misschien niet? Van harte met de geboorte trouwens, en fijn dat alles toch goed gaat! Ik hoop dat jullie zoon snel aansterkt en lekker mee naar huis kan zodat je hem altijd lekker dichtbij kan houden! Ik ga eens even lezen over HELLP, ik kende het eigenlijk niet..
Wij gaan gewoon voor beschuit met muisjes of beschuit met roze hagelslag. En hebben bedankjes gemaakt met ipv geboorte suiker, chocolade en schuimpjes.
Hoe meer je voorzet, hoe langer ze blijven hangen.
Ik hou niet van beschuit maar maak wel lekkere dingen met muisjes (negerzoenen, koekjes, minitompoucen, dat idee). Ik hoop dat de kraamvisite wel snapt dat je niet te lang moet blijven plakken.. maar ik wil de eerste week toch zo min mogelijk bezoek.. ik wil mensen ook vragen om hun handen te wassen voor ze de baby vasthouden.. doen jullie dat ook? Zon ukkie is zo gevoelig voor ziektekiemen..
Ik denk dat wij gaan voor tompoucen met een persoonlijke opdruk zoals de naam, zit alleen dan even met de levertijd en houdbaarheid ed ? maar wilde wel iets anders met beschuit met muisjes
heb er nog niet zo over nagedacht maar vind het denk ik wel vervelend om iedereen dan te moeten vragen z’n handen te wassen.. wil geen zeur zijn en Tsja zal het echt heel erg zijn? Mag hopen dat mensen er zelf ook een beetje over nadenken
hebben jullie allemaal gekozen voor geboortekaartjes of iets anders? Ik wilde wel iets origineels maar kon niks leuks vinden op intenet dus ben druk bezig geweest om mijn eigen ontwerp geboortekaartje te maken
Ja we zitten natuurlijk wss in t begin van het griepseizoen. Dus ik snap je punt. Ik denk dat ik haar niet aan zichtbaar verkoude mensen zou geven maar t handen wassen ook eigen verantwoordelijkheid vind.
Wij hebben een vriend het kaartje laten ontwerpen, hij laat deze na de geboorte afdrukken.