Uitgerekend in november

Tijdje niet meer geschreven, hier loopt de baby voor op groei dat is wat minder voor der ! Als dat zo blijft word ze met 38 weken gehaald.
schopt die van jullie ook zoveel? Soms doet het me echt heel zeer haha.
het einde komt in zicht dat maakt alles een stuk dragelijker en verlang elke dag wat meer na dat ze er is ?

Dan schiet het ineens heel erg op MamavanR! 
Ik voel heel goed zijn billetjes verplaatsen van rechts naar links :) Met een voorkeur voor rechts?? Zo nu en dan voel ik een beentje flink tegen me ribben aan schoppen. Dat is iets minder fijn. Maar wat blijven die bewegingen gezellig en zal ze zeker missen straks :) 
Oeh! Ik krijg er steeds meer zin in.. 35 weken nu.. ? Vanavond weer een groeiecho. Ik ben benieuwd! 

Ik voel de bewegingen steeds minder hard, vooral wanneer ze naar binnen gedraaid ligt. 
Ligt ze ver voor op groei? Die van ons ruim een week. Over anderhalve week weer groei echo, de laatste.

Weet eigenlijk niet of hij op schema ligt... Maandag een groeiecho dus ben benieuwd!
Kan het kwaad dat ze voor ligt?
Qua beweging is het erg wisselend maar het zijn meer draaiingen dan echt schoppen.
Leuk vanavond een groeiecho! Veel plezier ;-)
Het verlangen naar de kleine herken ik, maar geniet toch ook nog wel van de bewegingen in mijn buik! Maar de bewegingen doen ook niet echt zeer, dat scheelt!

Bij mij waren ze tevreden dat ze ruim een week voor ligt. Valt nog binnen de curve. En gezien mijn hoge bloeddruk is er grotere kans op groei achterstand. Dus dit was erg goed ?

Ik krijg nooit een groeiecho, lijkt me leuk om te weten hoe groot je kindje is! Aan mijn ribben te voelen is ze niet te klein iig haha! Nee ik vind het nu wel een beetje oncomfortabel.. ze beweegt ook veel en heb het idee dat ze regelmatig met een knie oid zich een weg naar buiten probeert te duwen.. Volgende week even het bevalplan bespreken (beetje onzin want wat valt er te plannen) en de week erop een liggingsecho, dan zal ik wel horen hoe groot ze is.. ben jaloers op degenen die dat al weten! Het komt allemaal echt dichtbij :)

Fijn dat t goed is dat ze goed groeit!
Ik zeg t verkeerd Stephw bij mij is het maandag inderdaad ook een liggingsecho en heb sinds de 20 weken ook geen echo meer gehad. Ze voelen alleen bij elke controle... dus ben ook erg nieuwsgierig naar maandag!
Het bevallingsplan hebben wij ook gekregen maar meer om het door te lezen zodat je al eens over de vragen nagedacht hebt, dit bespreken we met de verloskundige... Verder weet je toch niet wat er tijdens de bevalling gaat gebeuren....
Geloof het meteen dat als ze met bijv een knie aan het porren is of de bewegingen zijn pijnlijk, dat je daar niet egt blij van wordt.
Gaan de nachten nog goed bij jullie en houden jullie al vocht vast? Bij mij valt dat eigenlijk allemaal erg mee, weet ook niet of dat nog gaat komen...

Onze kleine doet het heel goed. Is nu 2388gram. Heel erg gemiddeld. Verwacht geboortegewicht is tussen de 3000/3500gram. Ik ben benieuwd of dat ook echt zo blijkt te zijn.
Een knie of een been kan dat best zijn ja. Regelmatig heb ik rechts ineens een uitstulping en als ik mijn hand erop leg trekt hij zich weer terug. Heel lief!
We hebben een bevalplan besproken. Tsja wat valt er te plannen. Het enige wat er is opgeschreven is: welk ziekenhuis, borstvoeding, wie er bij de bevalling is en wie de kleine aanpakt/navelstreng doorgeknipt. Verder heeft ze gepolst of er angsten zijn.  De dingen zoals uitscheuren i.p.v. knippen, eerste uur op de borst, navelstreng uit laten kloppen is iets wat ze altijd al doen. Omdat ze vond dat wij er best nuchter onder waren (geen bijzonderheden en het op ons af laten komen) was een notitie op de zwangerschapskaart voldoende en hoeft er geen a4 gemaakt te worden.
Slapen wordt wel minder.. nu ik dit typ is het 5 uur en lig ik al vanaf 4 uur wakker :) heerlijk naar het gesnurk naast me te luisteren ?.
Het schijnt heel normaal te zijn en je lichaam gaat op spaarstand. Er blijft genoeg energie over om evt. een bevalling te beginnen. Niets om me zorgen over te maken zei de verloskundige. 

Terug
Bovenaan