Uitgerekend in november

Hier worden het denk ik gewoon beschuit met muisjes haha
Verder kijk ik even met het bezoek, weet ook nog niet of ik hem wel van arm naar arm laat gaan. Ligt eraan hoe hij is ;-)
Ik heb wel gemerkt dat ik erg duidelijk kan zijn nu ik zwanger ben, voel me erg verantwoordelijk haha dus zal dan mijn grenzen ook wel aangeven :p
Jaaa spannend! Het begint echt dichtbij te komen♡

Ow dat is echt heel irritant. Heb daar maar paar dagen last van gehad. Ze is al redelijk aan t dalen bij mij. Vanmorgen zei de gynaecoloog dat ze haar best moest doen om nog te kunnen draaien. Maar traplopen blijft hijgen?

Traplopen is al weken hijgen haha! Maar jouw kindje is aan het indalen in stuit? Hopen dat ze nog snel draait dan! 

Nee nee niet in stuit?? ze is gedraaid. Wel ligt ze zeg maar met de rug links en kijkt naar rechts. Maar dat kan nog gewoon draaien.
Bedoelde dat de kleine haar best moet doen om nog te kunnen draaien.

Echt spannend inderdaad. Het kan deze maand al gebeuren, Pff. 
Deze week mijn laatste werkweek. Zie echt uit naar het verlof. Deze week nog op pad met een stagiaire en een nieuwe collega om in te werken. Tussendoor nog alles goed afronden en overdragen, dus flink aanpoten. Maar dan....
Mijn buik is niet heel groot maar de kleine ligt meer naar binnen. Hierdoor al een paar weken vooral ‘s nachts last van maagzuur. Buiten adem gelukkig niet maar wel pijnlijke ribben en vol gevoel. Volgens mij is hij/zij wel al licht ingedaald. Ligt ook al weken goed maar heeft weinig ruimte om te draaien. 
Volgende week eens een lijstje met to do maken en nadenken over kraamattentie, wel of niet van hand tot hand, etc. 

Terug
Bovenaan