Uitgerekend in november

Ontsluiting moet je niet perse laten controleren, zonder weeën maakt dat toch niks uit en is de kans op infectie wel aanwezig. Ze komen als ze er klaar voor zijn. Geduld geduld geduld ?

Geduld? Wat is dat? Hahaha.
In mijn omgeving zijn nu zo veel zwangeren. 1 is een week eerder uitgeteld, andere dezelfde dag, andere 2 dagen later. De rest echt twee maanden later. Zo grappig ook om alle verschillen in klachten e.d. te zien.

Er is al iemand wakker zie ik en heeft al wat geplaatst. 

Ik lig al een uur op linkeroor en zij maar wil ik me omdraaien draaid de wereld weg. Ben erg duizelig durf Mn bed niet uit en Mn man gaat net weg voor werk 

Wat gezellig al die mensen om je heen die ook binnenkort een kindje verwachten! Hier wordt ook niet gecontroleerd op ontsluiting, omdat het niet uitmaakt.. je kan weken rondlopen met ontsluiting volgens mij (maar dat is dan al mooi meegenomen). Gister wel een liggingsecho gehad, alles in orde en ze heeft haar! Toch leuk :) nu is het wachten.. om haar te helpen met indalen, zit ik regelmatig op een fitnessbal te bouncen, maar weet eigenlijk niet of dat echt helpt.. t zit wel lekker haha.

Gerda wat vervelend en gek! Heb je heel misschien een lange tijd op je rug gelegen vannacht? Je kan daar misselijk en duizelig van worden. 
Rustig aan als je toch je bed uit moet! Stapje voor stapje. En anders even bellen als je het niet vertrouwd. Daar zijn ze voor!

Gerda idd erg vervelend, ik heb t wanneer ik per ongeluk op mijn rug draai. Probeer eerst ff op je zij te liggen voor je opstaat. En anders ff vk bellen. Misschien ijzer tekort oid.
Stepw geen idee of zo een fitness bal verschil maakt. Collega van mij is letterlijk tot 42 weken super actief geweest haha. Dus ik denk dat t gewoon komt zoals t komt.

Ja ik ook 7 november uitgerekend.
Vind het lastig om te zeggen of ik soms harde buiken heb.. ene moment denk ik het soms wel, maar vooral in het begin (vanaf week 20) vaak gehad doordat ik dan toch veel gedaan had op een dag.
Onze kleine meid is goed ingedaald, maar sinds gister toch het idee dat ze weer tussen mijn ribben zit. Hele beroerde nacht gehad (door barstende hoofdpijn die al sinds gistermiddag begon). Helaas nog niet helemaal weg maar wel een beetje gezakt, in combinatie met maagzuur geen beste nachtrust..
Gerda wat vervelend zeg die duizeligheid! Vooral rustig aan doen, de dag een beetje doorgekomen?

Gelukkig een uurtje later weer een beetje beter. En samen met mijn zoontje van bijna 4 geprobeerd te staan hij met de telefoon paraat om oma te bellen en ik proberen in de benen te komen. 
Verloskundige nog wel gebeld maar die was bezig bij een bevalling. Dus heb ook gezegd ik kom dr wel over heen. Dus even mijn zout gehalte goed bijgevuld.  

Terug
Bovenaan