Uitgerekend in november

Wij zetten een bord in de vorm van kinderwagen in de tuin. En een waslijn met rompertjes met daarop de letters van de naam.
Voor de visite heb een traktatie gemaakt als ze naar huis gaan. Heb van die kleine plastic flesjes, en doosjes met voetjes erop (aliexpres) en daar geboorte schuimpjes en chocolade in gedaan. Ik vond dit ook een mooie afsluiter voor bezoek wat te lang blijft hangen om te zeggen: als jullie zo meteen gaan, neem dan iets lekkers mee.
T snoep komt van de kraamfeestwinkel af. 

Zijn er eigenlijk al dames die iets van voorweeen hebben gehad en zo ja hoe voelde die?
Idd wel slim, dan kun je een mooie hint geven om af te sluiten!
Er zijn best veel leuke dingen die je zelf snel en makkelijk kan maken, pinterest staat er ook vol mee ;-).

Voorweeën nog niet gehad maar heb de laatste dagen wel een paar keer een licht menstruatie achtig gevoel gehad... Denk dat dat ook voorbereiding op is

De vk gaf aan dat dat ook met het indalen te maken kan hebben, het menstruatieachtige gevoel. Alleen vannacht deed t iets meer zeer en zakte ook wel weer weg..... leek een beetje darmkrampen.
Nu kunnen t ook goed mijn darmen zijn haha het is even wennen dat je lichaam toch wat begint te veranderen.... dus was wel benieuwd wie dat ook heeft....

Lijkt me wel! Maarja dat zegt nog niets over wanneer je bevalt denk ik.. maar hopelijk levert het iets ontsluiting op, dat scheelt zometeen dan weer haha.

Ben ook erg benieuwd wanneer de eerste signalen beginnen en wie er als eerste hier gaat bevallen.
Hier nog geen voorweeën maar inderdaad indalingspijntjes. Ik voel het vooral in mijn liezen/schaamstreek met uitstraling naar de binnenkant van mijn bovenbenen. Wel wat meer last van afscheiding en urineverlies. Harde buiken heb ik nog weinig last van.
Vk gaf dinsdag aan dat de kleine nog niet helemaal was ingedaald. Als mijn vliezen breken moest ik meteen gaan liggen tot de vk er is. Ivm risico dat de navelstreng uitzakt en bekneld raakt tussen hoofdje en bekken. 

Die menstruatie achtige kramp is mij idd als indalen uitgelegd. Die van ons daalt steeds niet tot ze vast ligt, dus daalt steeds opnieuw in?
Elke stap voel ik wel echt druk/ steekjes op mijn bekken. Waggel nog net zeg maar.
Nog geen voor weeën ofzo gehad

Terug
Bovenaan