Uitgerekend in november

Nou ik heb altijd geroepen dat de kleine meid eerder komt maar ik hoop nu nog niet! Ben pas eind november uitgerekend dus ik hoop dat het nog even duurt ? Het is bij mij wel zo dat de kramp continue aanwezig is. Het is niet zoals met harde buiken en (voor)weeen dat het komt en gaat

Volgens mij is hij hier ook nog niet volledig ingedaald, volgende week weer controle, misschien heb ik dat vannacht wel gevoeld.
Mochten het wel voorweeen zijn, wil dat volgens mij niet zeggen dat de bevalling snel komt. Had gelezen dat t al vanaf 24 weken kan haha
Inderdaad hopelijk levert het toch langzaam wat ontsluiting op als het niet mijn darmen zijn.... zo lastig wat nu wat is haha
Ben nu 35+5 dus hij mag nog wel even blijven zitten.
Maar zoals ik het lees heeft iedereen toch al wel wat voortekenen van het indalen, dat is wel erg fijn! Wie is er eigenlijk begin November al uitgeteld? 

Itsaboy wij zijn dezelfde dag uitgeteld. Maar als t goed is word ik over ongeveer 3 weken ingeleid. Maar die info verschilt nogal per gynaecoloog, dus wacht t af.

Bij mij is ze denk ik nog niet ingedaald maar mag nu wel gebeuren hoor want dat maagzuur en die kortademigheid omg..
dat zijn gelukkig ook de enige kwaaltjes waar ik last van heb!
ik ben 8 november uitgerekend!!?

Ik ben 7 november uitgerekend. Nu 37+2! 
De klachten die je beschrijft itsaboy komen me wel bekend voor. De kleine is bij mij al mooi ingedaald, maar kon nog net wat lager. De afgelopen dagen voel ik wel meer druk, last van liezen enz. Dus ik denk dat hij er druk mee bezig is. :)
Een aantal van jullie hebben weinig harde buiken?. Dat heb ik toch wel regelmatig. Bijv. na het douchen, klein stukje lopen. Ook al doe ik niets en probeer me zo rustig mogelijk te houden?. Toch heb ik ze best wel vaak. De verloskundige maakt zich er niet te druk om zolang het maar geen zeer doet. En gaf tips om zo diep mogelijk adem te halen(naar je buik toe). Dan wil het soms wat meer ontspannen.
Hier heeft de kleine man ook regelmatig de hik? 

Oh de hik kan soms zo irritant zijn :) vooral snachts haha! Ik weet niet eens hoe harde buiken voelen.. ben nog wel heel actief, 2x in de week sportschool en 1 avond zwangerschapsyoga, plus 3x per dag onze labrador uitlaten! Lekker fit bevallen hopelijk en ik heb toch nog nergens last van, dus blijf het gewoon doen tot het niet meer lukt. 12 november uitgerekend. Een natuurlijke bevalling vindt meestal plaats in de 40e week (hoewel ik t ook niet erg zou vinden als ze begin nov al wil komen).. dus reken niet teveel op een vroege bevalling haha! Geduld is wel een dingetje, ik denk dat we allemaal graag ons kindje willen ontmoeten!

Gebruiker 10066704 ben benieuwd dan met inleiden! En hoe het gaat verlopen!
Dan zijn er toch wat dames eerder, spannend!
De harde buiken vind ik ook lastig, maar heb het idee dat ik er zo nu en dan een heb maar vind ze niet heel duidelijk!
Wow Stepw wat goed dat je nog zo actief bent! Ik doe eigenlijk nog vrij weinig? denk wel dat het in je voordeel werkt straks als je gaat bevallen!
Loukiem hopelijk daalt ze snel een beetje in dan ;-)
Didiee goed rust houden dan en hopelijk heb je er niet te veel last van, kan wel irritant zijn! 7 november begint toch wel te naderen :)!!

Volgens mij heb ik ook geen harde buiken. Wel echt de hele dag kramp bij mijn vagina zeg maar en bekken/ onderbuik dus ik denk indalen. Haha geen idee maar ik moet de pijn wel soms wegzuchten. Met lopen is t het ergst. 
Indalen heeft toch geen invloed op ontsluiting of wel? Vraag me ook af of ze de laatste weken bij de controle ook ontsluiting controleren of alleen ligging enz.

Terug
Bovenaan