Uitgerekend in november

Wat goed nieuws! Spannend hoor als je moet wachten op de uitslag.
Hier staat de box al drie/vier weekjes?. Was ook even een werkje. Niet echt een duidelijke beschrijving. Hadden we alles zo goed als in elkaar kon het gedeeltelijk weer uit elkaar.
Ja staat zo gezellig! Ons buurmeisje (7weken) heeft al even getest. Lag er heerlijk in te slapen ? 

Even een update over mijn draaiende kindje, ook voor Rak Sha:
Met 35+6 liggingsecho: onvolkomen stuit.
36+2 gesprek over uitwendige versie met de verloskundige
36+3 afspraak voor uitwendige versie. Eerst even checken op de echo, blijkt ze zelf al te zijn gedraaid! Verloskundige had haar de dag ervoor wel even een beetje een duwtje gegeven, dat hielp dus kennelijk.
36+5 op controle bij de verloskundige is ze er niet helemaal zeker over of de baby nog wel met het hoofd naar beneden ligt. Afspraak dus maar voor een echo.
36+6 inderdaad, uit de echo blijkt ze weer in onvolkomen stuit te liggen. Nu probeer ik na de echo zelf even de baby met haar kontje uit mijn bekken te helpen, maar laat het ook snel weer rusten. De dag erna wel het vermoeden 's ochtends dat ze is gaan draaien, maar niet zeker.
37+2 (dat was gisteren) weer afspraak voor uitwendige versie en inderdaad: bij de check met de echo blijkt dat ze wel weer netjes met haar hoofd omlaag ligt! 
Wat een draaiert die kleine meid van me. Ze is nu wel al wat ingedaald schijnt, dus ik hoop maar dat ze nu gewoon netjes blijft liggen! En verder indaalt, want ben inderdaad ook wel klaar met dat maagzuur ?

Wauw wat een eigenwijsje haha, ik duim mee dat ze omlaag blijft liggen! Hier staat de box ook al even zodat ook de dieren eraan konden wennen! Alleen de klossen moeten nog, maar zon hoog bed vind ik niks als uk van 1.60m.. van mij mag ze wel komen, ik vind dat verlof maar saai, maar zul je altijd zien dat je dan tot 42 weken moet wachten haha!

@itsaboy Kramp blijft en wordt steeds eerder in de avond erger. Overdag bijna tot geen last!

@gebruiker10094447 je kan je naam veranderen als je naar 'mijn ouders van nu' gaat. Als je op je het gebruikerspoppetje klikt rechtsboven in je scherm (op laptop) dan krijg je dat te zien.
Best bijzonder nog al die draaiende kindjes! Bij mij ligt de kleine dame al vanaf week 28 met hoofd naar beneden.
Wij hebben ook de box staan. De bovenkant bedekt met aluminiumfolie omdat ik niet wil dat de kat in de box gaat liggen. Ze is dus 1x er ingesprongen en zo geschrokken van het lawaai dat ze het nog niet weer heeft geprobeerd 

Ha Ha, wat herkenbaar allemaal. Afgelopen weekend ook de box vooral ook om de kat te laten wennen dat ze er niet in mag. Heb het boxkleed er nog niet in liggen dus nodigt ook minder uit.  Datzelfde geldt voor alles op de kinderkamer. Lukt erg goed. Gelukkig is onze kat erg op zichzelf dus verwacht dat ze weinig interesse heeft in de kleine. 
Vandaag weer een goede dag na enkele mindere dagen/nachten. Fysiek toch meer last van de binnenkant/lies van mijn rechter bovenbeen. En mentaal het geslinger van emoties en gedachten nu ik 37 weken ben. 
Merk dat al mijn ‘mijlpalen’ op zijn. Laatste was 37 weken om thuis te mogen bevallen. Alleen kan het nu nog max 5 weken duren zonder mijlpalen?. 

Crazy daar ben ik ook bang voor haha! Geduld is niet mijn beste kant, zeker niet nu alles klaar is voor de komst van de baby! Overigens hebben wij de babykamer steeds dicht gehouden, en op de box ligt een traphekje zodat de katten er niet in kunnen :) ideaal! Dat blijft er ook liggen op de dagen dat er verder niemand is. De lakentjes liggen in de wieg en het ledikant en alles ligt gewassen en gestreken klaar. Kan niet wachten tot we alles mogen gaan gebruiken! Nu zit ik een beetje te bouncen op een fitnessbal, erg fijn! 

Hey allemaal!,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Kelly en morgen 38 weken zwanger we zijn 7 november uitgeteld en we krijgen eeb dochtertje.
Mijn zwangerschap tot nu toe. Het was een verrassing voor ons en heb wel wat kwaaltjes gehad en cts sinds 18 weken zwangerschap. Helaas zit ik niet op een mooie roze wolk zoals ik me dat had voorgesteld, maar daar heb ik inmiddels redelijk vrede mee. Ik heb een angst en piekerstoornis dus dat werkt lekker met die hormoontjes erbij.
Ik lees dat hier ook kindjes nog lekker draaien.
Ons meisje draait ook nog wel maar blijft wel met haar hoofdje naar beneden liggen maar ze ligt nog niet vast i.i.g. ik maakte me er wel zorgen om maar lees nu dat meerdere nog niet echt vast liggen en nog lekker rondzwemmen. Fijn om te lezen i.i.g!
Groetjes kelly

Terug
Bovenaan