Uitgerekend in november

Hey allemaal!,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Kelly en morgen 38 weken zwanger we zijn 7 november uitgeteld en we krijgen eeb dochtertje.
Mijn zwangerschap tot nu toe. Het was een verrassing voor ons en heb wel wat kwaaltjes gehad en cts sinds 18 weken zwangerschap. Helaas zit ik niet op een mooie roze wolk zoals ik me dat had voorgesteld, maar daar heb ik inmiddels redelijk vrede mee. Ik heb een angst en piekerstoornis dus dat werkt lekker met die hormoontjes erbij.
Ik lees dat hier ook kindjes nog lekker draaien.
Ons meisje draait ook nog wel maar blijft wel met haar hoofdje naar beneden liggen maar ze ligt nog niet vast i.i.g. ik maakte me er wel zorgen om maar lees nu dat meerdere nog niet echt vast liggen en nog lekker rondzwemmen. Fijn om te lezen i.i.g!
Groetjes kelly

Gelukkig geen vergiftiging!! Geloof goed dat dat spannend is en blijft!
Fijn Susannaa een naam;-) En gelukkig dat de kramp overdag er bijna niet is, wel egt balen dat hij savonds steeds vroeger komt....
Wij hebben ballonnen in de box liggen, dat helpt ook super goed. De box staat hier zal best lang zodat de katten er goed aan kunnen wennen! Ben benieuwd hoe ze straks op de kleine man reageren.
Lnovember nu blijft ze hopelijk liggen! Ze heeft nu in ieder geval al een eigen willetje haha 
Zo zijn er idd elke keer stapjes/mijlpalen idd crazy! Merk ook wel dat dat wisselende emoties mee neemt, vind t nu stiekem ook wel spannend worden terwijl ik er ook heel erg naar uit kijk! Balen dat de dagen en nachten zo wisselend zijn, denk dat dat ook op breekt!

Fijn dat de kleine nu wel goed ligt. Hier daalt ze steeds redelijk in en bedenkt dan lekker puh en draait weer. Ze ligt wel meestal met hoofd naar beneden dus dat komt goed.
Wij hebben twee honden dus die springen niet zomaar in de box dat scheelt. 
Kelly dat klinkt idd niet helemaal super, gelukkig heb je er vrede mee nu. En kun je binnenkort lekker gaan genieten! Ik had zwangerschap ook compleet anders voorgesteld, ben erg zelfstandig en actief. Maar sinds 14 weken halve dagen moeten gaan werken en sinds 23 weken volledig rust. Mensen die zeggen: geniet ervan!! Die kan ik wel schieten?? 
Maar over paar weekjes is de kleine er, en dan is alles zo vergeten.

Leuk Kellie dat je aansluit. Lijkt me niet niks met de hormonen er ook nogus bovenop de angst/paniek.... vind t zonder soms al een uitdaging. Wel knap dat je vrede hebt gevonden dat t niet altijd een roze wolk is! Het is ook niet alleen maar geweldig denk ik, hoe bijzonder alles ook is! Nog even volhouden :)
Stepw heb je het gevoel dat t bouncen helpt? Ben benieuwd....  wij hebben de babykamer idd ook dicht gelaten! Blijft t ook beter schoon haha zijn jullie benieuwd hoe de huisdieren gaan reageren? Al nagedacht over het "voorstellen" aan elkaar?

Dat is idd echt iets wat veel mensen zeggen.... geniet geniet haha maar idd dat is het niet alleen. Vooral als je klachten hebt zal het niet altijd mee vallen! Moet zelf afkloppen met kwaaltjes

@Lnovember; thnx voor het delen! Wat een gedoe he.. en je kan er zelf zo weinig aan doen :-( 
Met 35+6 de liggingsecho gehad.
Vandaag exact 36 nog steeds in stuit. Drie keer getracht een uitwendige versie uit te voeren. Kleine man gaf geen millimeter mee. Nu zoveel mogelijk op mijn knieën zitten, met mijn billen omhoog. Dan hangt je buik “los” en kan hij lastiger “zakken” in je bekken. De kans op zelfstandig draaien is dan iets groter. 
Morgen 36+1 moxa-therapie bij de acupuncturist. Hopelijk helpt dat. 
Vrijdag met 36+3 weer naar het ziekenhuis voor een volgende check. Als hij niet gedraaid is, moeten we beslissen of ik een stuitbevalling of een geplande keizersnede wil. Ze willen dan nog een keer een versie proberen, maar dat wil ik niet. Ik vond het heel onprettig en gelijk daarna een hele hoge hartslag van de baby. Voelt toch niet goed om dat nogmaals te doen. 
Nu echt even wennen aan alles wat staat te gebeuren... tot op heden een vlekkeloze zwangerschap; dus het venijn zit in de staart 

Wij hebben trouwens ook de box al neergezet voor de katten om te wennen. Bij ons liggen er opgeblazen ballonnen in. Mochten ze erin springen, knappen de ballonnen en schrikken ze hopelijk zo dat ze het niet meer doen :) 

Terug
Bovenaan