Uitgerekend in november

Hallo allemaal, 

ik lees al een tijdje mee, maar vind het toch wel leuk om zelf mee te praten. 

Vandaag 37+1 weken zwanger, heb al de hele zwangerschap het idee of komt ons kleine eerder.. wie heeft dit ook?? Ik hoop dat het zo is, mijn geduld raakt een beetje op. Ook ben ik nu wat ziek, (verkouden/verstopte oren) dus dat helpt niet echt mee.. 

Zelf heb ik nog helemaal geen nesteldrang geloof ik, mijn man wel ? Soms heb ik een schoonmaakbui maar ben ik na een halfuurtje alweer te moe. Is het bij jullie allemaal spik en span? 

Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes! Spannend hoor.. 

Dat verkouden is zeer herkenbaar. Normaal gebruik ik neusspray en klaar. Nu lijk ik er niet vanaf te komen.
Ik ben erg nieuwsgierig wanneer bij iedereen de bevalling gaat beginnen! 
Haha ja hier is manlief ook echt aan t zorgen dat alle laatste klusjes gedaan zijn. Ikzelf vind t nu vooral lastig plannen. Bijvoorbeeld als iemand volgende week wil langskomen ofzo, dat je denkt tjaaaaaa mits ik ni aan t bevallen ben?

Welkom Nynke! Ik heb ook het gevoel dat ze hier eerder komt hoor. Ben nu 35+1 en de voorweeen/indalingsweeen die ik eerder al beschreef hier worden alleen maar erger en heftiger.
Ik heb vooral in het laatste trimester ontzettend veel nesteldrang gehad. Heb mn klerenkast over de kop gehad en ik denk in totaal wel 4-5 vuilniszakken aan troep/oude kleren weg gedaan. 

Hihi heerlijk he dat de mannen ook nesteldrang hebben :) Ik geniet er maar extra van. Dinsdag heb ik nog even meegeholpen met de badkamer schoonmaken. Daarna steken in mijn hoofd(soort van migraine) tot gister. Was toch wat teveel. Er nu maar langszaam aan toe geven dat het allemaal niet meer lukt wat ik eigenlijk allemaal wil. Nu 38+1 :) 
Ik ben ook erg benieuwd wanneer het een beetje gaat beginnen hier! Ik heb altijd gedacht hij komt eerder, maar hoe verder ik ben hoe meer ik daar aan twijfel. Volgens mij zit ie nog wel lekker daarbinnen.

Jeetje wat zijn er toch nog veel die nog zo aan het draaien zijn of zelfs in stuit blijven liggen.. sterkte! Ik duim dat ze netjes draaien met het hoofdje naar beneden..
Susanneee dankje zo eerst maar eens kijken of het lukt om mijn naam te veranderen.. had al wel gezocht maar kon het nergens vinden haha
Vandaag 38+1, gister controle gehad, ze ligt nog steeds netjes ingedaald, hartslag, mijn bloeddruk etc alles is goed. Nu maandag de volgende controle, hoor nu elke keer: ben benieuwd of je er dan bent of niet haha
Hier moest de box eigenlijk ook al eerder in elkaar ivm de katten maar wilde hem eerst even schilderen, wat uiteindelijk niet meer gelukt is maar misschien doe ik dat nog wel.
Helaas sinds gistermiddag erg beroerd, zit tegen keelontsteking en griep aan.. echt geen pretje als je er weinig tot niks tegen mag nemen.. dus vandaag lekker een dagje niks en met de katten op de bank, hoop zo dat het snel weg trekt.
Nesteldrang heb ik niet echt last van maar misschien ook omdat we anderhalve maand geleden pas verhuisd zijn en daardoor alles gedaan is zo'n beetje haha.
De katten laten wennen straks aan de kleine..  echt tips heb ik niet maar we hebben hun spullen al lange tijd zo staan waar het ook blijft staan (dat het niet verplaatst word zodra de kleine er is). En vanaf het begin als ze willen komen kijken of wat dan ook laat ik ze erbij maar blijf er zelf wel altijd bij! Ik verwacht eigenlijk met onze katten geen probleem, een misschien die het eng vind maar ik gun ze de tijd en ook zij blijven natuurlijk hun aandacht krijgen! 

Haha ik ben altijd netjes, maar nu zou ik bijna bij de buren gaan schoonmaken haha! Heerlijk als alles schoon is! Ik vraag me ook af hoe voorweeen voelen.. als menstruatiekramp? Dat hoef je natuurlijk niet perse mee te maken he? Ik voel me gelukkig kiplekker dus ben net nog even naar de sportschool geweest. Hopelijk heb ik straks profijt van een goede conditie. Gelukkig is de baby ingedaald, voel me veel comfortabeler! Ik hoop graag dat ze eerder komt, maar wil niet teleurgesteld worden dus reken er maar niet te hard op.. lastig he, dat afwachten..

Zo nog naar de sportschool netjes zeg! 
Net weer op controle geweest. Alles nog steeds goed. Lag nog dieper dan vorige keer dus flink zijn best gedaan. Bloeddruk was nu 130/84. Weer wat hoger dan de vorige keer. Weer in de gaten houden dus. 
Ze gingen ook even voelen en schatten hoe groot het zou worden. 40 weken 4000gr. Hele andere schatting dan de groeiechos die gaven aan ongeveer 3500 gram met 40 weken. Ik ben benieuwd..

Terug
Bovenaan