Uitgerekend in november

Nee niet iedereen heeft last van voorweeen of indalingsweeen. En kan nog bij iedereen anders aanvoelen ook. Bij mij voelt het aan als menstruatie kramp en alsk daar een harde buik bij krijg dan gaat het nog even wat meer krampen. 
Heb toch de verloskundige gebeld omdat de kramp sinds gisteren eigenlijk niet weg is gegaan en harde buiken vervelend begonnen te worden. Heb half uur aan ctg gelegen en ze hebben urine gecontroleerd maar alles is prima. Er zit geen regelmaat in de harde buiken en ze zijn ook niet sterk genoeg dat je ze echt weeen kan noemen dus voorweeen/indalingsweeen. Dame ligt al een heel stuk ingedaald. Urine was verder ook prima dus kon weer naar huis! Moest weer aan de bel trekken als het erger zou worden

Ach misschien moet je maar denken: alle weeen nu leveren misschien een of twee cm op, en die hoef je dan zometeen niet meer! Dat zou toch best fijn zijn he!!

Niks aan die verkoudheid erbij, ben al zo snel moe en nu al helemaal! Heb eigenlijk niks te klagen hoor, ben de hele zwangerschap fit geweest.. 

Oh wat vervelend Suzannaaaa dat het nu alleen maar heftiger wordt.. en je moet ook nog wel even. Hopelijk laat de kleine niet nog 5 weken op zich wachten.  Ik heb al 2 weken menstruatiepijn, ene keer erger dan andere keer. Irritant want ik denk telkens oeh zou het beginnen... 

wat knap, nog naar de sportschool!! Ik was gister de stad even in, kan nog net een rondje lopen maar krijg daarna allemaal steken in mn onderbuik. echt vervelend want ik wil nog zoveel haha! Ons kleine is al helemaal ingedaald dus loopt ook niet zo lekker. Bij de vorige afspraak zeiden ze dat het een grote baby zou worden, 3 kilo hadden ze hem op met 36 weken.. ? ben benieuwd of het echt zo is.. 
Kunnen jullie ook zo moeilijk thuiszitten?? Ik ben de hele week al op pad.. nog geen 1 keer thuis gezeten, ik wordt daar zo lui van want dan ga ik op de bank hangen en slaap ik de hele dag.

X

Balen hoor als je ziek bent in die laatste weken.. en die schattingen kunnen er ook flink naast zitten, dus ik zou het gewoon lekker afwachten! Een chubby lijfje is alleen maar goed voor de baby (het hoofd is meer het ding he haha). Ik probeer ook iedere dag wat af te spreken hoor, en lekker het huis aan kant houden, heerlijk. Maar netflix ben ik na een paar afleveringen ook wel zat! Nee geen ramp als ze eerder komt, dan is het wachten iig over :)

Goedemorgen allemaal,
Hier nu sinds gister een zwaar gevoel in me buik lijkt wel alsof ik ongesteld moet worden.
Een vriendin van me die 10dagen later is uitgeteld is gisteravond ingeleid geworden het moest ze voelde zelf geen leven meer maar hartje en de ctg waren ok alleen gister schijnbaar toch de beslissing om in te leiden. Gaat vrij langzaam maar hoop dat ze hem vandaag krijgt!
Ik ben nu vrij ongeduldig aan het worden maar ja hebben we weinig aan he haha voorweeen zijn stuk minder nu maar ben wel erg moe nu merk ik.
Wow nog naar de sportschool ik was echt verslaafd eraan helaas moest ik al vroeg stoppen ermee dus ik kan niet wachten tot ik weer naar fitness of paaldans kan haha kleine gaat mooi mee dan kan gelukkig!
Wat fijn om hier al die verhalen mee te lezen hoor ben blij dat ik hier ook maar eens heb besloten mijn hart te luchten haha
Fijne dag vandaag allemaal!

Net weer controle gehad, bloeddruk blijft stijgen. 182/118. Dus volgende week inleiden. Ik ben nog in shock denk ik. Heb pas 1cm ontsluiting. Dus maandag avond ballon plaatsen. Dinsdag ochtend terug, kijken of ontsluiting voldoende is om vliezen te breken. Anders tabletten nemen om ontsluiting te bevorderen. Ze was mooi aan t indalen maar zit helaas weer hoog, da's ni gunstig. T ziet ernaar uit dat ik woensdag in de loop van de dag echt aan de bevalling kan beginnen of alles moet meezitten. Suuuuuuper spannend dit,!!!

Terug
Bovenaan