Uitgerekend in november

Succes zet hem op! Jullie krijgen er zo iets moois voor terug.
Hier is Nino nu een week+1 oud.. 
Ik kan er nu steeds meer van genieten. Was zo ontzettend positief in het begin, maar de klap kwam later. De bevalling is zeker niet makkelijk geweest en moet bij mij een plekje krijgen. Morgen onze 10e dag kraamzorg(verlenging keizersnede minus 3 dagen kraamzorg i.v.m. ziekenhuisdagen) en waarschijnlijk nog 4 dagen erbij i.v.m. beginnende borstontsteking(ben gestopt met borstvoeding. Ik ga steeds meer genieten van onze kleine man. Dat is het gene waar het allemaal om draait. ? Weet dat je alles kan zeggen tegen de kraamzorg en de verloskundige die ook langskomt. Erg belangrijk dat je je emoties laat gaan. Groot houden heeft geen zin heb ik gemerkt :)
Woensdag hebben we een newbornshoot. Kijk er nu al naar uit?
Is het niet leuk om straks een nieuwe topic te maken met geboren in november 2018 waar we vragen en ervaringen met elkaar kunnen stellen en delen? 

Didiee, wat goed dat je jouw verhaal deelt. Het zal inderdaad niet allemaal rozegeur en maneschijn zijn. Dat ervaar ik nu aan het eind van de zwangerschap ook al. Ups en downs emotioneel waardoor ik me af en toe schuldig voel iets negatiefs te denken. Maar hoort bij alle lichamelijke, hormonale en emotionele veranderingen. 
Inderdaad, praat met de kraamzorg, vk, partner of anderen. Zorg goed voor jezelf dan kun je ook goed voor je kindje en gezinnetje zorgen. Zet hem op Didiee. 
Morgen ben ik uitgeteld maar lijkt me leuk om na de bevalling ook met elkaar te kletsen, steunen en leunen. 

Succes meiden!! 
Fedde is nu bijna 1 week oud. Hij doet het super goed! 
Ik heb moeilijke dagen achter de rug na de emotionele rollercoaster van opname ziekenhuis. Erg emotioneel en veel last van stuwing en onderkantje gehad. Gelukkig gaat het steeds beter en kan ik meer gaan genieten van alles!
De kraamverzorgster is er nog tot woensdag en moet al huilen als ik er aan denk dat ze dan niet meer komt. Zo fijn en veel steun en gezelligheid aan! Vind het ook wel spannend dat ik het straks 'alleen' moet gaan doen!
Het lijkt mij ook leuk om contact te houden in dit forum!

Dank je wel Crazy. 
Een vriendin raakte mij vandaag met de volgende opmerking.
Zo was even met Judith Switters aan het appen. Vertelde hoe het allemaal was gegaan. En dat ik toch wel moeite had met vooral het stukje herstel. 

Komt ze met de volgende opmerking.
Hoe je je bevalling hebt gedaan (alles eruit halen tot in perfectie?, niet zeuren maar doen) past bij je karakter.
Lijkt me ook heel moeilijk. Misschien moest 't zo zijn in de zin van 'n levensles. Een soort boodschap van Nino
Mama laat alles maar los, het gaat nu om jou en mij.
En zo is het..
Mocht ik toch nog veel last ervaren dan werd er EMDR geadviseerd door de verloskundige. En daarnaast schrijf je bevallingsverhaal op. Desnoods alleen steekwoorden en maak er later een verhaal van. 
Ik maak een nieuwe topic aan. Als dat mij lukt?

Debbie en MamaVanR, ben erg benieuwd hoe jullie nacht is gegaan. Is er actie op gang gekomen? Succes in het ziekenhuis vandaag en hoop dat jullie je kleine uk vandaag mogen ontmoeten. 
Even een vraagje voor mezelf. Wanneer adviseerden jullie vk om te gaan strippen? Ik ben vandaag uitgeteld en heb morgen een afspraak bij de vk. Dan controle en bij alles goed wachten ze nog 1 week en krijgen we controle bij de gynaecoloog. Maar doen ze dan evt in deze week al strippen of pas als je bij de gynaecoloog bent geweest?
Ik ben op zich voor zo min mogelijk ingrijpen en de natuur zijn werk laten doen. Maar ben ongeduldig en wil liever niet medicinaal inleiden. 

Meestal wachten ze tot 41 weken met acties dacht ik, omdat statistisch de meeste vrouwen uit zichzelf bevallen tussen 40 en 41 weken. Dan komt t hopelijk uit zichzelf!

Terug
Bovenaan