Uitgerekend in november

Haha ik had het er toevallig laatst met mn moeder over. Snachts ga ik ze idd niet bellen. Toen ik het er met mn moeder over had toen hebben we voor de grap afgesproken dat ik pas met 8 cm ontsluiting haar erover in mag lichten! ? Ik denk ook dat het beetje van de situatie afhangt. Misschien gaat het wel heel snel en denk je er niet eens aan totdat de kleine er is maar misschien is de situatie wel zo dat je nog ingeleid moet worden als de weeen niet doorzetten oid. Dus ik denk dat je vanzelf wel weet wanneer het moment daar is. Maar persoonlijk ga ik zo lang mogelijk wachten om idd ongerustheid enzo te voorkomen

Bij mijn eerste dochter ook ingeleid en mijn moeder was er bij, van de ochtend tot ze geboren was mijn vader kwam rond 11 uur toen en zou weg gaan als k moest persen maar toen het zo was mocht hij blijven, k vond niks meer erg zolang ze er maar uit ging haha.

nu word ik morgen ingeleid dmv een ballon (mits dat nog nodig is) en dan zal mijn moeder dinsdag ochtend gelijk komen als de weeen beginnen. Die wilt niks missen haha. Mijn dochter is dan bij me stiefzusje en word als eerst gebracht als haar zusje geboren is.
pff morgen word alles al in werking gezet vind het enorm spannend.
wie werd er morgen ook ingeleid ? Kon berichtje niet meer vinden..?
komen de zenuwen bij jou ook nu?

Vandaag extra met de voeten/benen omhoog gezeten en wat meer gedronken. Maar merk niet veel verschil kwa dikte/vocht.. Stil zitten vind ik dan ook erg lastig haha, nog zoveel dat ik vandaag gedaan wilde hebben!
@ mamaVanR
Ik word ook "vandaag" ingeleid, vind het nu toch wel erg spannend worden.. vast ook de reden dat ik niet kan slapen! Heel veel succes morgen en de dagen erna :) komt al goed!
Ik denk dat ik onze ouders pas inlicht als de kleine er is. Al hoop ik niet dat mn schoonmoeder om de zoveel tijd komt buurten.. die werkt in het ziekenhuis :p 

Vandaag extra met de voeten/benen omhoog gezeten en wat meer gedronken. Maar merk niet veel verschil kwa dikte/vocht.. Stil zitten vind ik dan ook erg lastig haha, nog zoveel dat ik vandaag gedaan wilde hebben!
@ mamaVanR
Ik word ook "vandaag" ingeleid, vind het nu toch wel erg spannend worden.. vast ook de reden dat ik niet kan slapen! Heel veel succes morgen en de dagen erna :) komt al goed!
Ik denk dat ik onze ouders pas inlicht als de kleine er is. Al hoop ik niet dat mn schoonmoeder om de zoveel tijd komt buurten.. die werkt in het ziekenhuis :p 

Ja spannend he pff ik kan ook niet slapen, hoelaat moet jij je melden? En kreeg je ballon of is er nog geen plan?
ik was voor weekend inwendig onderzocht en had 1,5 dus wouden beginnen met een ballon mits morgen niet meer ontsluiting heb dat hoop k wel want dan mag k nog een nachtje na huis en me dinsdag melden. Zo niet word k opgenomen. 
Jij natuurlijk ook heel veel succes voor als ik je voor die tijd niet meer spreek !!!

liefs

Ah, Lnovember jammer dat het niet doorzet. Maar er is iets gaande dus hij/zij komt er aan (weef even nier of jullie het geslacht weten). 
Voor degene die vandaag ingeleid worden, super spannend. Heel veel succes. 
Ik ben nu 39.6. Voel al een paar nachten en gisteren overdag gerommel en wat last in onderbuik en rug. Verder merk ik vooral dat ik er qua humeur echt klaar voor ben. Ben meer moe, slaap echt slecht, minder eetlust, misselijk. Iedereen leeft mee, maar dat maakt het wachten niet makkelijker omdat ik zelf ook wil dat het begint. 
Wij gaan niemand inlichten als het bezig is. Waarschijnlijk zullen ze zelf wel hun vermoedens krijgen. Misschien dat ik mijn zusje informeer omdat zij van 2 uur verderop moet komen en zzp’er is dus nog iets moet regelen. Maar we laten dat allemaal van het moment afhangen. 

MamavanR
Ik moet me vanmiddag na 14:00  pas melden. Dan zal ik eerst wel inwendig onderzoek krijgen, ben benieuwd. 
Lnovember
Het rommelt duidelijk daarbinnen, dat kan (hoop ik voor je) nooit lang meer duren. 
Geduld is een schone zaak zeggen ze.. maar het geduld is nu toch echt al ver op geloof ik voor wie nog moeten :p
Baby is hier vanacht anders gaan liggen. Geen idee hoe die dat heeft gedaan, weken in dezelfde houding gelegen. Nu ligt hij akelig hoog tegen maag/ribben.. voel en zie echt 2 bulten (rug/billen) op totaal andere plaats. Volgens mij denkt ie van mij dat ie nog alle ruimte heeft :p

Terug
Bovenaan