Uitgerekend in november

@Debbie- ik half 4 pas haha dan nogmaals voelen na ontsluiting en dan besluiten ze ballon en blijven of genoeg ontsluiting en na huis morgen vliezen breken. 
Weet jij al of je moet blijven? Ivm spullen meenemen enzo. 

@MamaVanR
Wij zijn nu onderweg naar ZH. Ik heb niks mee genomen aan spullen. Wel aan gedacht. Maar ik verwacht dat ik gewoon weer naar huis mag, omdat de gyn dat had gezegd (dat we ons na plaatsen ballon de volgende dag weer moeten melden.. En anders mag manlief nog "even" heen en weer. Om de spullen en maxi-cosi haha. 
Hebben jullie ook zoveel spullen klaar staan? Ik heb 4 tassen ?
1 tasje voor baby
2 voor mezelf (waarvan 1 tas enkel met badjas en sloffen, nemen zoveel ruimte in)
En 1 tasje voor mijn man, voor als het allemaal wat langer duurt, zodat hij zich ook kan opfrissen. 

@Debbie- laat me even weten hoe het plaatsen was, vind best eng!
hier een koffer vol voor mij en baby en 1 tas voor me man haha hij zei je gaat maar twee dagen ?
Ik wou ook graag met ballon na huis maar denk dat ze denken dat minder lang duurt omdat het de tweede is en k al ontsluiting heb.
dat alleen slapen vannacht zit me best zwaar op de maag haha.
spannend he wie weet bevallen we de zelfde dag! 

Nou wij zijn weer thuis. Eerst een half uur aan de ctg gelegen, was prima. Daarna kwam de verloskundige die heeft eerst een inwendig onderzoek gedaan. Bleek dat ik al 2 cm ontsluiting had, dus ze heeft me gestript (auw) waarna ik nu dus op 3 cm zit. Ik heb dus geen ballon gekregen. Morgen mag ik mij weer melden, tenzij ik vanacht last krijg van weeën, vruchtwater of veel bloed verlies heb. 
Komt vast goed, ook dat slapen en idd wieweet bevallen we allebij morgen ofzo haha. 

Haha wauw het zelfde verhaal hier?
mij ben ook thuis zonder ballon, en gestript morgen half 7 melden voor vliezen en infuus.
dat strippen was niet best ik verlies ook aardig wat bloed en heb beste krampen hoe zit dat bij jou?
spannend we gaan misschien wel gelijk op hahaha.
is het jou eerste?

Ik vond dat strippen ook echt akelig, deed gewoon flink zeer! Ik moet mij morgen om 08:00 melden, en dan dan inderdaad ook infuus en vliezen breken. Ik had na het onderzoek wat bloedverlies, nu alleen af en toe een drupje/veeg roze op een inlegkruisje. Begin nu wel wat meer last van krampen te krijgen en wat pijn in m'n rug. 
Voor ons het eerste kindje :) 

Terug
Bovenaan