Uitgerekend in november

Ik lees al even mee, vandaag eindelijk uitgevogeld hoe ik kan mee schrijven. Vandaag ben ik 40+3, dus de 'magische' grens van 40 weken voorbij. Ineens word je daarna veel ongeduldiger hihi
@crazy, ik mocht zelf kiezen of ik wil inleiden bij 41 of 42 weken. 2 dagen ervoor zouden ze dan strippen. Voor die tijd doen ze nog niks bij een gezonde zwangerschap, omdat de meeste babys zelf nog komen. Ook adviseerden ze mij om pas bij 42 weken in te leiden ivm risico's die zitten aan forceren (lange duur, meer pijn, weeën storm)
Ik hoop dat ons ukkie een deze dag snel komt en ik niet verder hoef na te denken over inleiden!

Hey dames!
ik had het graag eerder willen vertellen maar helaas nog moment/energie voor gehad maar onze lieve kleine chase? is geboren op zijn uitgerekende datum 11 november! Heel bijzonder! ? ik heb een goede bevalling gehad ookal vond ik de laatste weeen tot de volledige ontsluiting heel erg pittig. Hij doet het heel goed en ben enorm verliefd op hem hij is zoooo lief! Gelukkig zijn er verder geen complicaties, hij is wat veel afgevallen maar drinkt nu goed dus dat moet weer mooi bijkomen. Ik wens jullie allemaal nog veel succes voor degene die nog wachten! Ik blijf meelezen ?

Gefeliciteerd Jillroos!! En alle andere kersverse mama's!
Ik lees ook al tijden mee, maar ben zelf nooit zo actief in posten. Afgelopen dagen wel heel vaak gekeken of er nieuwe bevallingsverhalen op staan, heel fijn dat jullie dat willen delen!
Net als Crazy vandaag uitgerekend, en sta er precies zo in als jij! Morgen ook naar de vk en wil liever ook geen medicinale inleiding ?  Heb toch ook niet echt de indruk dat de kleine zich snel meldt.... wacht geduldig af. Vermaak me gelukkig nog wel redelijk goed, dus kan het nog wel even volhouden (maar hopelijk niet te lang haha)

Gefeliciteerd en succes allemaal!
Hier is ze eindelijk ingedaald met 39 weken. (Morgen dan) Daar kwam de rugpijn dit weekend dus vandaan. Nu weer wachten...

Gefeliciteerd met chase! Prachtige datum ook he, 11-11 :) ik ben benieuwd wie de volgende is!
Oh en wat zijn weeen gek he? Je kan er niet aan ontsnappen en een andere houding aannemen haalt niks uit. Dat vond ik zo gek! Alleen rustig ademen en puffen hielp, droge mond joh! Meiden neem pakjes appelsap mee naar het ziekenhuis!

Gefeliciteerd met Chase! ??
Ik begin zelf meer en meer ongeduldiger te worden en het gewoon allemaal zat te worden haha ? Voel me haast schuldig.
Het is vooral irritant omdat de kleine nu mag komen (morgen 38 weken) en ik het ook zo zat ben om constant aan die stomme suikers te denken. Ik wil weer gewoon normaal kunnen eten en af en toe eens heerlijk te kunnen snoepen. Ook begin ik me gigaaaantisch te vervelen.
Zo, dat moest even eruit ? Sorry voor mn gezeur. Vind het trouwens wel super leuk om hier alle bevallingsverhalen van iedereen te lezen!

Proficiat Jillroos met jullie mannetje Chase. Fijn om weer een wondertje erbij te hebben. 
Susannaaa, met suiker lijkt het me inderdaad nog lastiger om vol te houden. Pin je niet te veel vast op een eerdere datum anders wordt het steeds zwaarder. 
Ik ga straks toch nog maar naar de zwangerschapsyoga op onze uitgerekende datum. Moet toch wat afleiding zoeken. Gelukkig morgen ook naar de vk. Kan ik daar ook ff spuien. 

Terug
Bovenaan