Uitgerekend in november

Hoi Cris, de eerste 6 weken was er bij mij ook niets aan de hand. Vanaf toen begon de ellende met misselijkheid. Kan de hele dag wel slapen terwijl ik de eerste zes weken juist super actief was. Ik heb pilletjes gekregen tegen de misselijkheid, misschien een tip voor je. Succes, en probeer te genieten! Wij hebben dinsdag eindelijk onze eerste afspraak. 

Hi allemaal! 
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat leuk zo’n groep! Zelf ben ik nu 6wk en 3 dagen en a.s dinsdag onze eerste echo! Super spannend.
Zou het erg leuk vinden om met andere zwangeren in contact te komen. Is er nog een app groepje waar ik mij bij aan kan sluiten? ?
x Inge

Hallo!
Voor iedereen, proficiat met jullie zwangerschap!
Ik ben zelf, volgens de berekeningen, rond 22 november uitgerekend. Het wordt ons eerste kindje, ik heb in oktober vorig jaar een vroege miskraam gehad. We zijn vorig jaar juni begonnen dus al met al is het toch vrij vlot gegaan!

Momenteel last van misselijkheid met vlagen, veel last van mijn darmen en licht gevoel in mijn hoofd. Soms ook wat steekjes van onderen of in mijn onderbuik. En heel moe!
Merk dat ik me soms wat onzeker voel en ook nog wel bang dat het toch weer mis zou kunnen gaan. Ben ook wat sneller huilerig. Het zal er allemaal wel bij horen denk ik..
9 april krijgen we de eerste echo, ik ben dan zo'n 8 weken zwanger.
Leuk en fijn om hier mee te lezen en te delen!

Bij mij is de misselijkheid ook opgekomen. Sinds zaterdag de hele dag misselijk. Gelukkig niet hoeven overgeven maar het voelt als wagenziek of die misselijkheid wanneer je een exteeem lege maag hebt (terwijl ik dat niet heb). Probeer elk uur een beetje te eten maar al snel voel ik me na een halfuurtje weer misselijk. Heb nergens trek ik, bah! 
Zit nu aan een kopje verse gemberthee. Heb 4 koppen water met verse geschilde en in dunne plakjes gesneden gember (ongeveer een duimtopje groot) 7,5 min gekookt. Met een scheutje honing erbij. Zou goed moeten zijn tegen misselijkheid. Benieuwd of het helpt! 
@MaartjeCo en @Ingeee welkom! 

Hallo allemaal! 
Wij hebben gisteren de eerste (inwendige) echo gehad en alles zag er goed uit. Hartje klopte en ben nu 7+2! Heel fijn om te zien en alweer een stuk echter nu. 
Ik ook erg moe, misselijke vlagen en traag werkende darmen! 
Ben benieuwd naar jullie eerste echo's! 

Hoi allemaal,
Als eerste; gefeliciteerd!! Ik ben nu 5 weken + 3 dagen, maar moet helaas nog 3 weken wachten op een echo. Fijn dat bij sommigen al een hartje te zien was! 
Behalve gevoelige borsten en wat lage onderrug pijn (kan ook ergens anders door komen?) heb ik gelukkig nog niet veel klachten. Hopelijk stelt de misselijkheid zich nog even uit, daar zie ik wel wat tegen op. Gember schijnt goed te kunnen helpen, hopelijk helpt het jullie! Succes :) 
Ik merk dat ik nog wel écht moet wennen aan het idee. Natuurlijk ben ik heel blij en dankbaar, maar soms even wat twijfels (komt het goed? Ojee, waar ben ik aan begonnen? Het zal nooit meer hetzelfde zijn; kan ik nog wel leuke dingen blijven doen? Etc). Gelukkig 9 maanden om te wennen. Zijn deze -lichte- twijfels herkenbaar? De dankbaarheid is natuurlijk wel groter hoor!
Groetjes :)

Hi dames! 
Ook ik heb gister mijn eerste vroege echo gehad. Alles zag er goed uit en hartje zien kloppen! ?
Mijn uitgerekende datum is 16 November. 
Zijn er meiden die ook in een whats app groepje willen? Lijkt me erg leuk om de ervaringen te delen! 
Groetjes Inge

Terug
Bovenaan