Uitgerekend in november

Spannend hoor onze datums van de eerste echo liggen ook dicht bij elkaar. Ik mag 5april heen. Ik ben dan 6 en half a 7weken zwanger. Had een late eisprong.. we mogen al vrij vroeg doordat ik al medisch ben en we ook nog vorige jaar met 10week ons 1e kindje hebben verloren. Hebben jullie het inmiddels ookal aan mensen verteld? Bij ons weten de ouders het sinds gisteren. 

Ha dames! 
Zijn er hier nog meer dames die eigenlijk geen last van kwaaltjes hebben? De enigste 2 kwalen waar ik last van heb zijn obstipatie en met momenten pijnlijke borsten.

herkenbaar? Begin me bijna zorgen te maken dat ik geen kwalen voel?

Wie in een appgroepje dingen wil delen: app me even op 0645370228 dan voeg ik je toe :) Ik ben zelf ook net toegevoegd en het clubje is nog bescheiden!

Ik heb deze morgen telefoon gekregen dat mijn HCG waarden in mijn bloed licht gedaald zijn, donderdag met spoed een echo en bloedname..ziet er dus niet goed uit.

Oei, dat klinkt spannend en niet fijn. Hoop dat ze morgen toch nog  positief nieuws kunnen geven. Dat zijn inderdaad ook mijn angsten dat er iets mis is of een leeg vruchtzakje. Nog 2 weken tot de intake en echo. 
Ik duim voor je. 

Hoi meiden, degenen die nog een appgroepje willen moeten het even zelf organiseren, om het huidige groepje behapbaar te houden :)Ik wens iedereen natuurlijk het beste! Liefs Steph

Terug
Bovenaan