Uitgerekend in november

Hoi allemaal!!
Idd wat jij zegt @aardbei, je leest veel dingen over miskramen etc. Ik wordt hier ook best wel bang van. Maar hebben hier thuis samen besloten te genieten van het nu. Je zelf druk maken maakt het niet leuker en is daarbij ook niet goed voor jou en baby. Dus probeer het zoveel mogelijk los te laten.
Wij zijn nu 7 weken en 5 dagen in verwachting en hebben afgelopen maandag onze eerste echo gehad. Gelukkig hebben we het hartje gehoord (geweldig) en is het verder een goed intacte zwangerschap. Tuurlijk blijft er een klein stukje angst maar ik denk dat dat blijft tot week 40. 
Deze echo hebben wij zo vroeg gehad omdat ik 3 jaar een behandeling heb gehad met hormonenen en door iui uiteindelijk zwanger ben geraakt. ( thankfullll !!)
de kwaaltjes blijven, al moet ik zeggen ik ben deze week iets minder misselijk. Ik ben sinds maandag ook gestopt met roken ( na 14 jaar ) Ben echt best trots op mijzelf. Wellicht zullen er een aantal van jullie denken ja duh vanzelfsprekend stop je.. en natuurlijk is het veel beter voor je , Maar ook is dit een dingetje wat stress met zich mee brengt.. In 2008 heb ik een gezonde dochter gekregen  en heb in die zwangerschap af en toe nog wel eens gerookt, dit wilde ik deze keer heel anders doen. ( ik was toen 18.)
Zo.. was het weer voor vandaag.  Hoop dat verder iedereen zich oke voelt... 
Liefs x

Hi allemaal! Ik zat al in een ander forum over uitgerekend in november maar daar wordt het een beetje stil, dus ik kom hier meepraten! 

Ik ben Sophie, 24 jaar en 5+4 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik heb 11 april de echo, dan zal ik (naar schatting ivm onregelmatige cyclus) 8+ weken zwanger zijn. 

Ik mag niet klagen kwa kwaaltjes. Sinds twee weken wel elke dag gevoelige borsten. Laatst daardoor een nacht zelfs twee keer wakker geworden terwijl ik me omdraaide. Verder heb ik elke dag wat steekjes in mijn onderbuik en onderrug en ‘last’ van mijn onderrug. De ene dag bijna niet, de andere dag duidelijk meer. Deze steekjes voelen voor mij heel anders dan bij een menstruatie, wie ervaart dat ook? Ik voel ze liever wel dan niet, dat geeft mij de zekerheid dat zich daarbinnen iets aan het ontwikkelen is. Voor de rest ben ik, godzijdank, nog niet misselijk geweest! 

Mocht je interesse hebben Sophie, we hebben nog een plekje over in onze facebook groep. Daar is het een stukkie drukker dan hier. Het is ondertussen een geheime groep dus niemand kan het zien. Maar we kunnen je wel uitnodigen. Laat maar weten.

Ik heb geen steekjes, juist wel enorme misselijkheid. Heb medicatie gekregen van de dokter en dat werkt nu al goed.

Ander half jaar geen streepjes vele ovulatie testen en 1 ziekenhuis bezoek verder, lijkt er nu een licht streepje te zijn.
Jaa ben zo blij!! Maar tegelijkertijd ook zo bang dat het niet zo is. Maar als wel zo is zou ik eind november uitgerekend zijn.
Ik ben Gerda en heb een zoontje van 3. Die zwangerschap verliep zonder problemen, maar de bevalling zeer zwaar.
Iemand ervaring met zwanger zijn en ferciliteiten centrum? Moet ik al bellen of nog afwachten? 

Hi iedereen,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen ik ben nu zelf 5 weken zwanger van os eerste kindje en vind het super spannend allemaal.
24 april pas eerste echo het duurt nog zo lang...
leuk om met iedereen contact te hebben die in het zelfde schuitje zitten :)

Hi iedereen, 
Mijn naam is Cris en ben opzoek naar meiden die ook zwanger zijn en hun gevoelens willen delen! :)
Op het moment ben ik 7 weken en 4 dagen zwanger. Het is voor mij een ontzettende rollercoster. Mijn partner en ik hebben 5 jaar lang geprobeerd natuurlijk een kleintje te krijgen. Helaas niet gelukt. 12Feb heb ik mijn eerste IUI (kunstmatige inseminatie) ondergaan en gelijk zwanger!! ons geluk kon niet op. 
De eerste 5,5 week ging perfect. Voelde me prima, hier en daar wat steekjes en hoofdpijn en dat was het dan wel. Maar sinds deze week voel ik me ontzettend bang, het lijkt wel of de wereld naar beneden komt. Dat terwijl we afgelopen dinsdag onze eerste echo hadden en alles ziet er goed uit.
Ik voel me zo niet dankbaar. En zou juist elke dag van geluk moeten springen maar inplaats daarvan baal ik elke dag van de misselijkheid het overgeven hoofdpijn, vermoeidheid. 
Enfin, ik ben benieuwd of er vrouwen zijn op dit forum die zich ook zo hebben gevoeld en of het inderdaad weggaat na het eerste trimester. 
Ik hoop op antwoord hihi.
x Cris.

Terug
Bovenaan