Uitgerekend in november

Ik doe nu voor het eerst mee met moeders voor moeders. Bij de eerste zwangerschap niet gedaan. Wij hebben het ook nog aan niemand verteld. Het moet eerst zelf nog even landen haha

<p style="text-align: left;">Hoi</p>
<p style="text-align: left;">Wij hebben het alleen aan een vriendin vertelt. We willen wachten tot 8 weken voordat we het aan iedereen gaan vertellen. En dan natuurlijk eerst aan onze dochter van 6 jaar. Ik vind het wel lastig om het verborgen te houden voor iedereen, heb wat last van mijn darmen dus heb een opgezette buik.</p>
<p style="text-align: left;">Bij mijn eerste zwangerschap was het met 6 weken al te zien, hoop dat dat nu langer duurt. Ik ga morgen een afspraak maken bij de gynaecoloog.</p>
<p style="text-align: left;">Hoe gaat het bij jullie met de "zwangerschap kwaaltjes"?</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Hoi Jackie,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hever; superleuk dat je al een dochter heb van 6 jaar. Die zal het wel gaaf vinden om straks grote zus te worden! Jody; maandag ga ik Moeders voor moeders bellen voor als ik 6 weken ben. Qua zwangerschapskwaaltjes: ik krijg nu meer last van rommelend darmen. Ik heb het heel de dag ijskoud en af en toe slaap ik zo'n 10 uur achter elkaar. Hebben jullie ook al meer het zwangerschapsgevoel?

Gefelciteerd jackie.

Hier ook aangemeld voor moeders voor moeders. De informantce komt donderdag langs.
Wat leuk dat je al een dochter hebt hever.zal ze vast leuk vinden als ze straks hoort dat ze grote zus word.
Hier weet nog niemand dat wij zwanger zijn. We gaan dit vertellen na het eerste bezoek aan de verloskundige. En dan eerst alleen aan onze ouders broes zussen. En oas bij 20weken aan vrienden en "fb" vrienden.

Verder nog totaal geen zwangerschaps verschijnselen. Enkel ligt gevoelige borsten. En toch al 7weken opweg.
Liefs juul

<p style="text-align: left;">Ik heb het mijn zus en ouders al verteld dit omdat mijn zus al 3 jaar bezig is om zwanger te worden. Het is bij dus iets gecompliceerder. Ik heb verder ook weinig klachten gevoelige borsten. En juist eerder minder moe dan moe.</p>

Hey allemaal

Ik zal me eerst eens voorstellen ik ben Linda en ben 29 jaar. Heb een schat van een zoon en ben getrouwd.

Ik weet sinds vrijdag dat we een kindje verwachten. <span style="line-height: 1.5;">we hebben een aantal * mk gehad helaas . Daarom ben ik nu weer zenuwachtig  wat gaat er dit keer gebeuren.</span>

als ik zo reken Zal ik rond 10-11 uitgerekend  zijn.

Morgen ga ik de gynceloog  bellen en dan Horen we vast Hoe en wat.

Sikt iemand van jullie ook medicijnen toevallig  (bloedverdunners? )

Gefeliciteerd iedereen nogmaals!

krijgen jullie al meer verschijnselen en zien mensen het al bij jullie? Ik ben gelukkig niet meer zo beroerd. Slaap nog steeds slecht. Vandaag ook last van mijn onderrug. Gisteren zei mijn schoonzus dat ze het aan mij kon zien, gezicht is wat anders. Zelf verneem ik het al wel aan mijn broeken.

welkom en gefeliciteerd linda.

spannende tijd, zo na je mk.

Lisanne, hier nog steeds geen symptomen. wel merk ik het zelf inderdaad aan een broek. dat is een hoge en kan lastig dicht. verder is het nog niemand opgevallen (maar niemand weet het ook).

gister contact gehad met de verloskundie en 8april hebben we de eerste echo. vind het nu al super spannend.

Terug
Bovenaan