Uitgerekend in november

Gerda je hebt recht om verlof te hebben als je naar een echo moet hé? Al kan ik me voorstellen dat je baas nog niet op de hoogte is, dat heb ik dus bewust wel gedaan.
Ik voel me vandaag ineens heel erg onzeker, ik denk door alle verhalen die ik lees op het forum. Niet echt goed voor me denk ik. Probeer het te minderen. Ik heb voor de rest alle kwaaltjes nog wel maar verlang weer zo naar de volgende echo. Ben blij als het 17 april is.. pff wachten duurt lang. Zelfs als je al een goede echo hebt gehad... 

@mamatobenovember ik slaap ook slecht. Maar ik moet om de 2 uur ongeveer naar de wc. Wordt echt wakker van een volle blaas, erg vervelend nu met de vroege diensten erbij.
De misselijkheid is gelukkig beter te doen nu, zolang ik de dag door kleine beetjes blijf eten.
Morgenochtend eerste echo, vindt het heel spannend. Hoop zo dat t allemaal goed is...

Verlof voor echo wist ik niet, maar werk maar 12-16uur. Dus Jan prima er naast plannen, maar is dan wel jammer dat het centrum zo vol is. Dat heb je als je voor de hele regio bent. 
Ik wacht het nog even af, voel me op moment wel maximaal zwanger; vannacht wakker worden van volle blaas, last van hoofdpijn en misselijkheid. 
Gelukkig geen bloed meer gezien dus moet mezelf niet gek maken. 
Ik lees t al nog iemand in de zorg.. gaat het je een beetje goed af tijdens het werk? Ik krijg soms een beetje teveel geurtjes hoor. En het vroeg opstaan heb ik gelukkig niet last van als ik s morgens werk begin ik om half 9, maar werk over het algemeen avonddiensten. Werk namelijk in verpleeghuis

Van geurtjes heb ik gelukkig niet zo een last, alleen als ik last van mijn maag heb kan ik de geur van urine erg slecht verdragen.  Het vroege opstaan heb ik gelukkig nooit echt last van gehad, maar als ik een slechte nacht heb gehad heb ik wat meer moeite, ik moet om 07:30 beginnen.  Ik draai alleen vroege/dag/avond diensten. Nachtdienst hebben we niet. Ik ben wel altijd erg moe aan het eind van elke dienst. Ik loop namelijk zo een beetje de hele dag. 

Dag dames,

ik ben ook uitgerekend in November. Ben nu 9.5 weken. Ik vind het maar zwaar. Ik ben continue moe, misselijk, heb hoofdpijn en veel ziek. Ik ervaar vooral restricties, van alles wat ik niet meer mag. Heb een vriend van wie de vader dodelijke Kanker heeft en dus is er ook geen ruimte voor mijn emoties en toestanden. Had ik al verteld dat ik ook al helemaal onder de acne zit? En op internet staat dat sommige vrouwen al wel op 20:30 gaan slapen. Are you kidding me? Dan slaap ik al 3 uur. Ik maak letterlijk niks meer mee. Ik werk of ik slaap. En ik hoor alleen "dat gaat wel over, over 3 weekjes ongeveer". Weet Niemand hoe lang dat is? Herkennen jullie dit? Ik vind zwanger zijn echt heel zwaar. Iedere zwangerschap is anders, maar ik geloof niet dat ik de enige ben die het zo heftig vind. Ik zou best graag contact willen met iemand die op dit moment in het zelfde schuitje zit. 

Groetjes 

Hallo allemaal, 
Ik heb gisteren de eerste echo gehad. Ik bleek 8 weken en 4/5 dagen zwanger. Gelukkig was er al duidelijk een kloppend hartje te zien! Heel bijzonder om dit voor de eerste keer mee te mogen maken. 
Ik voel me de laatste weken wel veel misselijk; de hele dag door een misselijk gevoel zonder over te hoeven geven. Verder gaat het eigelijk redelijk goed. Ik heb zelf ook wel last van moeheid...maar niet zo extreem als jij beschrijft @Hazeltje. Heel erg vervelend lijkt me dat zeg....dan lukt genieten ook niet echt goed. Sterkte!! 

Hoi allemaal,

Iedereen gefeliciteerd! Ik ben nieuw op dit forum en ook ik ben in november uitgerekend (ze schatten het op 25 nov). Ik heb al 2 echo’s gehad en het hartje zien kloppen ?. Ik ben nu dus 7 weken zwanger. Heb gelukkig niet heel vervelende symptomen. Ik slaap alleen heel veel, heb gevoelige borsten en soms buikkrampen.
Mijn man en ik hebben het verder nog niemand verteld. Wie van jullie heeft het al wel verteld en op welke manier? Wij gaan het deze week vertellen aan onze ouders en volgende week aan mijn beste vriendinnen. 

Liefs

Terug
Bovenaan